![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Skal flytte til Kina og Beijing til høsten og ser for øyeblikket på billetter dit som gir meg mest mulig bagasjeplass for pengene. SAS har jo en smart løsning med 23 + 23 kg for en liten avgift, men siden turen går enveis nå over i første omgang og SAS krever blod og tårer for enveis interkontinentalt er jeg på utkikk etter alternativer.
Noen som vet om noen andre selskaper som har tilsvarende eller andre gunstige bagasjeregler, som tillater en kar å ta med seg litt ekstra i kofferten(e)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sidenote: Nå er det jo ikke forbudt og bestille tur-retur billett, også kaste returbilletten da..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg kan egentlig ikke tenke meg noe flyselskap som tilbyr (levlig) enveisprising til Asia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du kan jo også vurdere å sende baggasjen med SAS cargo hvis du skal ha med en del mer enn vanlig. Det kan være billigere enn å betale overvekt.
Men som det blir sagt her bør du nok heller se på å kjøpe en billig tur/retur enn å kjøpe enveisbillett, hvis du da ikke har tenkt å finne lavprisselskaper hele veien og ende opp med 8 leg eller noe slikt fra Norge til PEK. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du kan vel få enveis-billetter med Aeroflot fra OSL til PEK for rundt 3000 kr hvis du er litt fleksibel på dato. Men hvor mye bagasje du får med da vet jeg ingenting om...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg går ut i fra det er Y-billett vi snakker her.
ANA tilbyr 2x23 kg til/fra Asia: http://www.ana.co.jp/wws/japan/e/asw...age_rule_2011/ Et annet alternativ kan være EK som tibyr 30 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Air Berlin sælger oneway til Asien. Men har ikke særligt gunstige bagageregler...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Mange gode innspill her, takk alle sammen. Sjekker ut Aeroflot og mulighetene der. Alltid kjekt med seks timers venting i Moskva.
Blir sikkert et par hjemreiser i tiden fremover og. For prøve ut litt ulike selskap så det blir noen trip-reports av det litt mer eksotiske slaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg ville ha vurdert en fleksibel billett slik at du kan justere returen om du skal noen turer til hjemlandet.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Står med liten skrift en plass at de kan gjøre det, men gjøres vel sjelden i praksis av "siviliserte" selskaper. Vil tro de evt. går til regress mot reisebyrå el.l. dersom de oppdager at de bevisst booker slike billetter for kunder.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jetsetter.com - gode tilbud på gode hoteller | Molinari | Reiseforum | 9 | 19-06-2011 15:50 |
Finnair med gode tilbud til Asia | SQ 777 | Reiseforum | 1 | 10-02-2011 22:16 |
Gode Asia-priser hos Lufthansa | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 01-04-2010 13:51 |
Meget gode Finnair-priser til Asia nå | FlightDeck | Reiseforum | 7 | 02-07-2008 22:16 |
Lyst til å prøve AY biz MD11 til Asia for minimalt med penger? | Dag Viking | Flyforum | 10 | 14-02-2008 16:45 |