![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Tidligere har jeg lagt ut noen få bilder fra min tur til Ukraina siste sommer, men nu har så mange spurt meg om ikke jeg kunne legge ut flere bilder fra turen, og det gjøre jeg så nu, håper alle dem som har spurt får en god opplevelse med denne tråd, jeg har tatt bildene på den måten du ville oppleve det som gjest der, en del fly skal flyttes runt og noen nye kommer til fra neste sommer, jeg har ikke bilder av alle fly som var der, og ikke noen bilder fra den avdeling som åpner denne sommer med militære kjøretøy, da jeg var på besøk der i august 2010, var der 53 graders varme, og det var simpelthen for varmt til at gjøre annet enn å slappe av, noen av bildene ser derfor ut som de er tatt i motlys, men solen var så kraftig, så at få lyset til at stemme med objektet, var ikke altid så let
![]() Siste bilde i del 3 viser hvorfor jeg er så mye i Ukraina...... Det første bilde viser inngangen, ellers kommer flyene i vilkårlig rekkefølge: DEL 1: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fortsettelse følger.... MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
DEL 2:
DEL2: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() forsettelse følger .... MVh Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
DEL3:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det håper i likte det ![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra at de tar vare på det her.Jenta på siste bildet fant noe gammelt
og avdanket på museum hun og ser jeg,hehe. Fine bilder,som det er bra at du deler med oss,Torben! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, her var det mye flott, synd de ikke blir tatt bedre vare på. Kanskje en "stor" felles tur med vask og polering!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() men må jo være en verdifull gammel sak hun fant den gangen, siden en så pen jente ville ha han denne avdanket rocke musikeren, som overhodet ikke spiller rocke musikk hehe MVH den lille feite avdanket rockemusikeren (citat Vidar) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Men rett uten for Kiev ligger ett stort flymuseum, samt ett stort krigs museum, kansje jeg skulle sette opp en reise pakke ditt, og se hvor mange som kunne tenke seg å være med ![]() Torben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja- her var det jammen mye fint ja !
Mye rarieteter som har vært i lufta her ! Knall bilder ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Torben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Utrolig mye rare maskiner disse "russerne" har hadt i lufta. Knallfine bilder.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
VV har jo en stund hatt kampanje fra ARN til ulike steder i Ukraina for litt i overkanten 1000 kr t/r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() Torben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Utrolig mye stilig her,Torben.Du får arrangere en tur.
Er jeg heldig så finner jeg kanskje en kikkert der også ![]()
![]() |
#14 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() MVH Flatlandsnissen (Torben) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riga Aviation Museum | toftos | Bilder & foto | 12 | 11-08-2019 23:18 |
Bilder fra Flymesuem i Lugansk Ukraina DEL 1. | TobyAllan | Bilder & foto | 13 | 15-10-2010 23:21 |
Bilder fra Flymesuem i Lugansk Ukraina DEL 2. | TobyAllan | Bilder & foto | 7 | 15-10-2010 20:27 |
Air Ukraine | Olebno | Flyforum | 1 | 30-01-2005 14:58 |