![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Jakarta , tar av gårde for 11/2" times flyreise nordover til Batam med Garuda. Retur i ettermiddag eller imorgen.
Ser ut til å bli en fin dag her i sør-øst Asia. Vi ligger syd for orkanbelte nå i monsoontiden som begynner om kort tid. Vi har ikke merket noe til orkanene som har feid gjennom syd-Kina havet i det siste. Ser ut på BBC og CNN at det er US Gulf Coast som for oppmeksomheten når det gjelder avdeling for dårlig vær. Snart er det helg og tid for å nyte litt fri. Kjører ned til sydkysten av Java etter retur fra BTH og nyter livet å den grønne øy. Ha en bedre fredag og god helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag og ikke behøver jeg å være i nærheten av telefonen i helgen...Jen s Stoltenberg skal uansett neppe ringe til meg for å tilby med jobb...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
DET ER FRÆDDAN!!! Neste års guttetur går til RIGA!! airBaltics supertilbud (takk, Norwegian) til 197 kroner én vei trigget at vi kastet planene om EDI, REK eller BCN og drar til RIX i mars. Vi fikk fem plasser til laveste pris, og tre til en noe høyere - men alt i alt ble det litt over 700 kroner tur/retur inkl. skatter per snute for en helg (fredag-søndag). Gleder meg til å teste airBaltic, det blir moro. Er det noe flymuseum i Riga??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CK. Dette ser ut til å være det "nærmeste" museum. Litt langt unna kanskje.
http://www.lam.lt./frmen.htm
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og da var man på skolen og klar for siste skoledag for uken.
Dagen igår gikk med til montering av en ny skjenk... Kan ikke akkurat si at Jysk hadde like bra tegninger som Ikea pleier, men den kom nå opp til slutt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen ogsaa fra Alpharetta. Her er solen akkurat oppe, og taakedisen klamrer seg til tretoppene. Temperaturen er akkurat OK for t-skjorte, selv om Lillegutten klaget litt ...
Blir uansett fort varmt. I dag har jeg ikke planer om aa gjoere noen ting .. unntatt kanskje aa sveive igang flysim'en som ikke har vaert i bruk paa lenge, lenge ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har vært i RIX, og ja, det er et slags flymuseum der. (mere en flykirkegård) Det ligger ved flyplassen, men jeg husker desverre ikke hvordan man kommer seg dit. Stikk til mannen ved bommen noen lats, så slipper dere inn. En god del gammal russisk materiel, mest militært. Både fixed wing og rotary. Spør på flyplassen, sikkert noe som vet.
Ellers går du opp til AYs kontor på flyplassen og spør etter Ilvija og hilser fra meg (om hun fortsatt jobber der). Hun vet hvor det er!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Varmt her også...på den første vinterdagen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra FBU
![]() Fantastisk flott ute nå, så jeg skulle mer en gjærne vært ute på fotosafari..men nei da. her er det senvakt og jobbehelg for tur. Hygg dere ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Får vel si god ettermiddag jeg da, hadde "nattforelesning" i morges, så jeg rakk ikke innom forumet. I dag ble billetter til USA reservert, desverre slo planen min om å støtte Scanair.no ved å bestille på Wideroe.no feil, da valget falt på Kilroy. Det ble ikke de mest interessante flytypene og selskapene, eneste nye blir Icelandair, og muligens 739.
Vi fikk imidlertid et veldig godt tilbud (og veldig god hjelp, det er ikke ALLTID elektronikk kan erstatte mennesker, kilroy.no er ihvertfall helt ubrukelig)) på fleksible returbilletter, noe som var et must for oss, og det var det viktigste. (er jo ikke helt nerd heller) Iceair er visst ikke all verdens i følge folk her, men så vidt jeg forsto måtte det bli dem hvis vi skulle få fleksibel hjemreise til den prisen. 777 lar tydeligvis vente på seg... ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
MEN!! Du skal fly DC10 - heldiggris!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Og det får du til å bli noe positivt? Og attpåtil med NW?
På denne turen er det ikke tatt hensyn til noe annet enn pris og fleksibel retur. (og det at det var 11 personer som måtte reise over på samme fly...) Satser imidlertid på litt snacks der borte, jetBlue til JFK er ikke helt bænkers ennå, men mest sannsynlig blir det LAS-JFK. Enten det blir 320 eller E90 så blir det noe nytt.
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Skjønner ikke hva du mener <plystre-plystre> (Har fikset det nå
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |