![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() For en tid siden fikk jeg tilsendt samme bilde som vist ovenfor, men i en nokså utydelig utgave. Jeg viste det da fram i en tråd på flyhistorisk forum hos airpics og fikk tilbakemelding om at det nok var tatt før 1981. Gjerdets utseende var det som muliggjorde den dateringen. Det kunne vært interessant å høre flere meninger om bildets innhold, både om gjerdet og om flyene. Registreringene SE-DAL og muligens LN-SUG kan leses på bildet i høyeste oppløsning. Og man skimter at Beech'en har LN-registrering - men hvilken?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har kommentert saken i tråden du nevner på airpics, men der har det av en eller annen grunn vært tilnærmet umulig å navigere i dag, så etter din posting her fikk jeg ny inspirasjon til å saumfare de små grå...
![]() Det var vel en gang i tiden på Kjevik som het Viking Air Transport AS. De hadde en King Air 100, LN-VIT. Slettet fra registrene i august 1980. Kan det være noe?? For i tillegg til LN, synes jeg det er "lett" å se bokstavene VI iallefall.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe 5 dagers salg | darkcho | Reiseforum | 0 | 21-09-2012 11:47 |
Doble gjerder og en Seabee | KAB | Bilder & foto | 5 | 18-10-2011 14:36 |
Gamle Førde flyplass | Scandinavian | Flyhistorisk forum | 6 | 25-12-2009 11:36 |
Nye gjerder på Gardermoen? | radeon | Flyforum | 6 | 31-08-2006 09:55 |
Bilde av Værøy`s gamle flyplass | Topgunnar | Flyforum | 13 | 20-09-2005 09:57 |