![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gjääääääääääsp!
05:41 just nu och jag hände på låset till Dinersloungen här på Landvetter. Håller som bäst på att inte frukost innan SK1439 tar mig ner till Kastrup. Blir en fyra-dagars i den danska huvudstaden denna vecka. Blir OY-KBR som får ge mig min första tur med SAS A319. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dobbelt-gjesp. Men han er da våken. Ny uke nye muligheter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gardermoen venter de neste 9 timene. Stille og rolig enn så lenge, kun UPS og Thai som har landet - men er ikke lenge før rushet setter igang.
Været er så som så, god sikt og temperatur omkring 0 grader. Go dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Trøtt som vanlig på en mandag, men jobben venter. Nok å gjøre idag også, og noen deadlines nærmer seg med stormskritt. Blir også en shoppingrunde på Meny i kveld for å hanke inn en solid sum bonuspoeng
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Trøtt jeg og på en mandags morgen. Nok å ta tak i på jobb og. Diverse mail som skal leses igjennom litt nøyere enn da jeg var hjemme på fredag med sykt barn. Må i diverse møter i dag, så dagen blir nok innholdsrik. Siste del av ferien ble verifisert på mail i dag, så det lyser jo og opp dagen. ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Starter veka hos tannlegen før eg gyver laus på oppgåvene ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mandagen er vel den dagen i uka som har opparbeidet seg et dårlig rykte, men egentlig er det jo en ganske så fin dag! Men si meg, er det bare meg som synes at helgene stadig blir kortere? De fyker jo avsted som en vind føler jeg.
Vel vel! Er på plass på kontoret og det er jo alltid noen småting å pusle med. Ingen flere planer for dagen, så en aften på sofaen skal gjøre underverker! Ha en fin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Dårlig start på uka gitt, bilnøkkelen på helt feil sted i kongeriket og reservenøkkelen låst inn i bilen.. NAF kunne opplyse om at de måtte knuse et vindu i V70en for at jeg skulle komme meg inn i den, så da venter jeg noen dager på posten.
Men personalsjefen vår hadde en firmabil stående, som jeg kunne få låne et par dager, så da ordner ting seg på ett eller anna vis! En god dag til dere alle!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God frokost er inntatt. Ikke mye å gjøre idag bortsett fra en synstest hos optikeren og klubbmøte i kveld.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God mandag formiddag,
Rimelig grått her i sørvest idag. Finværet vi hadde i helgen forsvant fort. Det verste været har gitt seg i havet og vi returnerer mot normal drift. Det gir en mer forutsigbar dag på land og. Morgen dagen går med til ukas tur østover fjellet med SK. Vinterferie her i sørvest gir også en noe roligere uke for de av oss som er i virksomhet. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Fortsatt en liten smule 'off' her borte i vest. Vaaknet som et lys klokken 4 saa det var bare aa gi opp aa faa sove mer ... Saa naa er det kaffe i koppen og litt frokost foer resten av huset begynner aa roere paa seg.
Har fri i dag, saa det blir aa ta seg av noen smaating som dukket opp mens jeg var i Norge. Godt aa faa ting gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
Første dag med boring og produksjon av petroleum var ekstremt lærerik, jeg gleder meg til de neste 3 ukene! Proffe forelesere shippet rett fra Stavanger motiverer
![]() Oppå dette har jeg fått timeplan til et superemne jeg skal ta i Mai, spørsmålet er bare nårtid man skal bestille billett... Så man ikke gjør som ei venninne av meg, som måtte ha hjelp fra en hviss Farmer på nett i dag. Hun hadde stakkars bestilt to billetter samme veien, tur/tur i stedet for tur/retur ![]() Jeg ELSKER å studere, har jeg nevnt det? Fy fader så artig hver eneste dag er! Og alt foran meg gir meg kribling i magen, alt bak meg gjør meg stolt. Enjoy your evenings, jeg ... jobber med skolearbeid! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God måndag morgon | Savipix | Flyforum | 15 | 19-07-2010 18:04 |
God måndag morgon | Savipix | Flyforum | 25 | 29-12-2008 17:49 |
God måndag morgon | Savipix | Flyforum | 21 | 11-08-2008 18:34 |
God måndag morgon! | Savipix | Flyforum | 20 | 26-05-2008 23:24 |
Glad måndag morgon | Savipix | Flyforum | 13 | 29-05-2006 18:43 |