![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Kona og undertegnede skal legge ut på roadtrip fra Atlanta til San Francisco i en måned fra midten av august til september, og jeg har allerede booket bilettene frem og tilbake over dammen med Delta (De fleste flighter er med KLM, men var billigst å booke gjennom Delta).
Jeg betalte turen, og fikk opplyst at jeg skulle bli trukket 10.444 kr for BGO-ATL og BOS-BGO. Fikk tilsendt bilettene for oss begge på mail og alt virker å være i orden. Imidlertid har Delta kun trukket meg for 5.222 kr så langt, og bestillingen ble foretatt for en uke siden. Er dette normalt? Burde jeg si fra, eller skal jeg bare la det gå? Skal også bestille SFO-BOS, men ser til min store forundring at billigselskapene som flyr strekningen (JetBlue og Virgin America) fortsatt ikke har lagt ut billetter, og de synes også å ikke legge ut lavprisbilletter med en gang. Noen som vet hvorfor de har denne policyen kontra den "vanlige" vi er vant til med at de billigste billettene blir lagt ut og solgt først? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Noen som aner hvorfor Virgin America og JetBlue fortsatt ikke har begynt å selge billetter for SFO-BOS til midten av september? Hva slags businessmodell er det som tilsier at man ikke skal la kunden booke lang tid i forveien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Gjorde et tilfeldig søk hos Virgin America og der fant jeg billetter frem til 6. September. Uansett, så ser jeg ikke hvorfor du stresser med billetter nå, når det er over 7 måneder til du skal reise! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta til Seattle, roadtrip til San Fransisco, KLM hjem | WF-380 | TripReports | 18 | 29-08-2014 12:37 |
Roadtrip i USA | Robin882 | Reiseforum | 21 | 13-01-2014 17:32 |
The Western USA roadtrip 2014 PHX-LAS-SFO - Tips sökes | Savipix | Reiseforum | 14 | 11-01-2014 11:52 |
USA roadtrip 2012 | AlexanderDGL | Reiseforum | 14 | 07-01-2012 10:56 |