![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, da var 2010 snart over og jeg tenkte å legge ut en serie for hele året.
![]() Er ikke lett å finne ut hvilke bilder som er tatt når pga at jeg lastet alt opp i samme album på photobucket.. Men jeg prøver å legge bildene i rekkefølge. ![]() Sea Kingen som har vært på tur. ![]() ![]() ![]() I starten av året var vi mye på terminalen. ![]() ![]() En søndag måtte jeg tidlig opp for å få med meg SunExpress. ![]() En annen dag måtte jeg stå ekstra lenge for å få med meg freebird. ![]() Gleder meg til Icelandair kommer tilbake! ![]() ![]() Stod på ''kuhaugen'' da Transavia kom. ![]() ![]() ![]() ![]() NFJ som flyr over oss. ![]() Fortsetter.. Last edited by eb737; 28-12-2010 at 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En dag hadde vi mistet internettet i huset, så jeg fikk ikke sjekke scanair før jeg dro ut til sola. Det var rett før vi ikke gadd fordi ingen ville bli med, men vi dro allikevel. Når vi hadde stått på plattformen i ca en time, kom det en og fortalte oss at det kom a340 og 767, jeg trodde det nesten ikke før jeg fikk se at det kom mange folk til plattformen.
![]() Var visst andre gang i historien det er en a340 på Sola! ![]() Pilotene var ihvertfall i godt humør! ![]() Der stikker den. En stund senere kommer 767'en ![]() Den stikker en liten stund etterpå.. ![]() ![]() FRIGG ville også komme og se en a340. ![]() Husker ikke når dette er tatt.. ![]() ![]() En annen dag fikk vi en antonov an-124 på Sola, det var første gang jeg har sett den så nært! ![]() Den var ikke liten.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En av verdens vakreste! Fortsetter.. Last edited by eb737; 28-12-2010 at 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ingen Electra?
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den 27. juli dro jeg og Christian til OSL i sammen med noen fra Molde og Oslo.
![]() Aeroflot lander. ![]() US Airways i Star Alliance farger. ![]() Nå koste nok Christian seg.. ![]() ![]() LN-NOT ![]() ![]() ![]() ![]() Denne var rå! ![]() ![]() ![]() Amsterdam Airlines ![]() I agust fikk jeg en flytur med LN-FTD, fikk fly nesten hele turen selv! Vi fløy til Karmøy og tok to touch and go der før vi fløy noen runder lavt over Rennesøy. ![]() Vi var en god del på plattformen når denne kom, tenker bare på de i OSL som har denne kjempeofte.. ![]() ![]() Når vi skulle få med oss Amsterdam Airlines, hadde flyet allerede landet, og skulle snart lette igjen.. Det var det, tok langt tid å redigere og legge bildene inn, så håper på noen tilbakemeldinger. ![]() Er fornøyd med dette året og gleder meg til neste år!! Erik Last edited by eb737; 28-12-2010 at 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
Kjempe bra Erik
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Fine bilder Erik, men de beste bildene er fra OSL-turen våres
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bra bilder Erik
Men ingen Electra på Sola i år, Seilfly |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fin oppsummering av året dette!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Thanks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var et godt år for deg Erik, godt jobba...!
Hei å hå H
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mange flotte bilder både her og i den andre kavalkadetrådene. Takk til alle sammen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2010, Året der ... | baselutvann | Bilder & foto | 22 | 07-01-2011 12:46 |
Kaster meg på 2010 trenden - div bilder fra året som gikk | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 11 | 02-01-2011 22:08 |
Flesland/Bergen året 2010 | Scandinavian | Bilder & foto | 9 | 01-01-2011 19:14 |
Finale Fotokonkurranse "ÅRET 2010" | Hermann SF | Bilder & foto | 9 | 30-12-2010 23:58 |
Fotokonkurranse desember / ÅRET 2010 ! | Hermann SF | Bilder & foto | 6 | 26-12-2010 13:43 |