![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Smøla!
Snart å bevege seg tilbake til byen for ett par dager skole til ![]() Helg, så bers det til Oslo igjen ![]() Nå har jeg bare et problem, hurtigbåten til byen er kansellert ja... Satser på at ferga er litt sen, og bussen kjører fort så kanskje jeg rekker ferga og en buss videre. Hvis ikke er jeg ****ed. Sånn er det å bo i utkanten. Ha en bedre torsdag folkens ![]() Sindre
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her har det vært nattefrost og at på til litt snø i natt. Men det er ikke så mye som har lagt seg. Så det er bare å kle seg godt når man skal ut i dag!
Her skal det soves. En nattevakt gjenstår før det er langhelg der en svipptur til BGO via HAU står på programmet. I morgen altså.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då var det minus på gradestokken. 5 blå viste det heime. Bilen var varm og god etter å ha stått med motorvarmar på ![]() ![]() Ha ein varmare dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her blir det en forsinket start på arbeidsdagen siden man først skal en tur til lege for å sjekke om kroppen fungerer som den skal. Krysser fingrene for at ting ordner seg. Ellers blir det en hektisk dag på jobb med påfølgende sosialt samvær med kjente i ettermiddag. Ha en fin torsdag alle sammen!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Go morn #2 fra Trondheim
-6,2 her på Risvollan , men det gjør ikke så mye når en har Webasto ![]() Siste arbeidsdag før helga, jammen ble det ikke en svipptur i helga gitt. Nordens Paris.....here we come ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, idag fra 24-bussen på vei til jobb. Pizzaen igår på Åpent Bakeri på Sandaker var foresten meget god og kan anbefales. I kveld blir det å ta noen øl
![]() Last edited by Someone; 21-10-2010 at 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da var siste nattvakt unnagjort for denne gang. Har fri til neste torsdag, sånn sett er det greit å jobbe skift
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kalde gubransdal. Her viser gradestokken - 10 og man kjenner at det ikke er lenge til vintern!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vaknade till minusgrader även här i Östeuropa. Inte mycket att göra åt. Tror dock att jag håller mig inne med handelsrätten tills att temperaturen kryper uppåt lite.
Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo!
Her har man kommet seg på jobben, i bitende kulde. Tilbringer dagen her uten noen planlagte møter eller andre forstyrrende elementer. Kvelden skal brukes til trening og hjelpe dama med noen jussoppgaver (snart eksamen..). Så NOKAS i går, det var virkelig spennende og nerverpirrende. Synes det var en passe balansert fremstilling, uten at jeg faktisk vet så mye om hva som skjedde i detalj. Anbefales. Ha en fin dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bergen som er dekket av sne. Blir oppgaveskriving hjemme i dag, før jeg må finne noen vintersko ettermiddag. Ha en flott dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb en halvtime senere enn planlagt. Ble sent i går, da det var vedlikehold, men nå er man på plassen sin. Trafikken i dag er et kapittel for seg selv, som jeg ikke vil tenke på en gang. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå er det vel nesten på tide å si god formiddag fra Trondheim. En strålende vinterdag her.
Klargjør meg for reise til en todagers tur til Bergen, med avreise fra Værnes i 12-tiden. Det ligger jo et lite spenningsmoment i streiketrusselen som svever over oss i dag, men vi får tro det går bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund.
BMW . snø , sommerdekk , bor på landet... Det oppsummerer vel min morgen. Det positive er jo at jeg i går fikk fyllt vann i uteboblebadet, og at det dermed i kveld blir en cognac og en cigarillos oppi der ![]() Ha en super dag folkens, hvor enn i verden dere befinner dere ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Mosjøen. Det har snødd ca 20 cm i løpet av timene i går kveld og natten. Nå skinner imidlertid solen klar og det er full påske stemning her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Teatret Vårts turnébuss som for øyeblikket befinner seg på Sjøholt på sunnmøre. I går herjet vi Ulsteinvik, med svimlende 37 (trettisju, ja) publikumere, hvem sa at teater ikke er populært?! Ute er det snø, det var jaggu på tide
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meese, hvorfor har DU begynt med teater?
![]() Kommer dere til Atlanten?
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen.
Slapp litt isskraping på morgenen idag, den hjemmelagede kupévarmeren virket utrolig bra. Plugg inn når man står opp å pek den mot frontruta. ![]() Ble også litt hyggeligere temperatur i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, eller god formiddag, fra Majorstuen. Sent igang i dag, ikke på jobb før halv åtte, ettersom Østfoldbanen sto.
Nå bærer det snart videre til oppover med banen til Forskningsparken. Er forresten strålende fornøyd med at jeg (endelig) har klart å overtale en veninne som er ansatt i SAS Ground Service til å bli forumist! Velkommen skal hun være. En god dag til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen!
Gårsdagens gourmetmiddag, 5-retters, på Baltazar var en suksess som vanlig. Den må være en av de beste italienske restaurantene i Norden, bare slått av Era Ora i CPH. Det trues med sludd, muligens snø imorgen og da gir det seg selv at det blir omlegging til vinterdekk på Alfa'en idag. Ha en fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 6 | 10-04-2014 16:37 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 9 | 10-01-2013 19:00 |
God torsdagsmorgen! | LN-AØR | Flyforum | 19 | 01-07-2010 19:04 |
God torsdagsmorgen! | Utflyttet | Flyforum | 17 | 17-01-2008 15:24 |