![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Her følger del 2 av denne fotoserie.
![]() Behøver vel ikke nærmere presentasjon, jenten er ikke single hvis noen skulle ha sånne tanker hehe ![]() Ett av de jets som står på bakken fortsatt. ![]() Ett annet jet på bakken, disse jets står på den nuværende åpne del av museet. ![]() Står også på den åpne delen av museet. ![]() Ett av to fly som er i daglig drift når det ikke er vinter, vet ikke om den hadde klaret ett sjekk ved vestlig flykontroll, men i Ukraina er denne fullt godkjent. ![]() Det annet fly som også er i drift på sommeren, tror ikke den hadde klart ett sjekk utenfor Ukraina. ![]() Denne er den som er best vedlikeholdt, de brukes til at sprøyte gift med når det ikke er vinter, ikke at det er farmers som bruker dem, for det har de ikke råd til, men de brukes til at holde uønsket vekst område nede utenfor byene, så bor du på landet og hører denne spesielle motorlyd disse fly har er det bare å komme i dekning fort som f... for de flyver ikke utenom huset ditt dernede men rett over, tror ikke den gift er så bra at få i kroppen. ![]() Her kommer et par helikopters mere. ![]() Russisk kamp helikopter, som fortsatt er i tjeneste i visse fattigere lander. ![]() Ble fortalt at disse brukes av militæret i Venezuela fortsatt, men har ikke funnet noe bevis på det ennå. ![]() Her endte den sine sidste dager, sørgeligt men thats life. ![]() Russerne har altså kommet frem med noen veldige rare designs i sin tid. ![]() Hvis man ikke kan bruke ett fly til annet, kan det alltid bli til lekeplass. Dette var bare en lille smaksprøve på hva som finns på museet, neste sommer kommer jeg at lage en hel foto/video reportasje fra både det gamle og nye område, med bilder av verkstedet hvor de renoverer motorer fortsatt, de har spesial verksted for reperasjon av stjernemotorer, og har fått invitasjon til at komme inn og se dette neste sommer når jeg kommer ned, alle bilder er tatt med en veldig kraftig sol, og en temperatur på runt 50-53 grader så har redigert etter beste evne, for at disse skal fremstå som en ville oppleve flyene i virkligheten. Jeg har med vilje ikke skrevet navnet på flyene, de holder på at lage en museums list dernede nu, som vil være klar fra neste sommer også, og da vil man kunne gå på nette og få informasjon om alle flyene samt se flere av mine bilder på denne side, de har en side nu, men den er elendig, så ikke noe at reklamere for, håper i likte disse bilder ![]() Over and out ![]() Torben OBS.. Ønskes mer info om muset er det bare at kontakte meg ![]() Last edited by TobyAllan; 15-10-2010 at 01:34. Reason: tillegs informasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
evig optimist
|
![]()
http://i1043.photobucket.com/albums/...PS1024COPY.jpg
Behøver vel ikke nærmere presentasjon, jenten er ikke single hvis noen skulle ha sånne tanker hehe Men si nå gjerne ifra hvis du kjenner noen som er hehe :-) :-) Og fin bildetråd forøvrig!
![]() |
#5 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() MVH Torben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Skikkelig gøy med bilder av det vi ikke har her hjemme, keep it up.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er synd at de bare forfaller, men slik er det bare. Jatakk, tar gjerne en AN2
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hehe, festlig tråd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder fra Flymesuem i Lugansk Ukraina DEL 1. | TobyAllan | Bilder & foto | 13 | 15-10-2010 23:21 |
Bilder fra Zürich Del 2 | LCH78 | Bilder & foto | 9 | 02-01-2009 21:21 |
Bilder fra Zürich Del 1 | LCH78 | Bilder & foto | 8 | 02-01-2009 21:20 |
Bilder fra OSL 18.04.08 - DEL 1 | Holmion | Bilder & foto | 2 | 19-04-2008 10:24 |
Bilder fra OSL 18.04.08 - DEL 2 | Holmion | Bilder & foto | 0 | 18-04-2008 22:34 |