![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Lekte meg litt med videokameraet mitt på Lista også. Har satt sammen en liten video av L-29.
YouTube kverker alt som heter kvalitet ,men den er da noenlunde sebar. Konstruktiv kritikk taes imot ![]() http://www.youtube.com/watch?v=78k8Jf-Dg0E
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finfin video! Likte musikken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finfin video og flymaskin... Om jeg ikke tar feil er dette opptaket også brukt i The Hunt for Red October (eller var det Crimson Tide?)...
Helitrans har vel en slik stående "for gøy" på ENVA tror jeg ... Synes å huske at Ørlandet OPS ringte oss for ett års tid siden og lurte på om vi kjente til den "uidentifiserte fighteren" på radaren.... Da var de ute og lekte seg VFR i Trøndelag ![]() TH |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var The Hunt for Red October. Sangen (den første på videoen) er den sovjetiske nasjonalsangen. Den nåværende russiske nasjonalsangen er bygd på denne, men har en annen tekst.
Mvh, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helitrans har vel en L-39, som er en nyere og i mine øyne, mye råere, trainer enn L-29.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Bare å håpe at den L-39'ern finner veien ut i flyshow verden. Hadde vært kult å få den sammen med L-29'erne for ex.
Finnes det noe bilder av denne ?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Må vel si at bildene (i videoen) kanskje ble bedre enn videoen (filmen), men uten stativ blir det jo gjerne vanskelig, det har vi alle erfart. Bra at du fikk beveglige bilder av den også - men husk å ha med minst monopod neste gang
![]()
![]() |
#8 |
|
![]()
Det opptakene jeg tok der var absolutt ikke planlagt. Det var mer impuls en noe annet. Jeg satt i bilen å venta på en person. så begynte flya å starte opp så jeg bare greip etter videokameraet og satte det på.
Ett par av stedene her kjører jeg samtidig som jeg filmer, så at det ble såpass brukbart er bare ren skjere flaks :P
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lista Airshow 25 Juli | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 08-08-2009 18:57 |
Lista Airshow | Matave | Bilder & foto | 6 | 28-07-2009 23:13 |
Lista Airshow 2009 | LN-GBM | Bilder & foto | 11 | 27-07-2009 17:54 |
Lista Airshow 25 - 26 Juli | oddi | Flyforum | 44 | 26-07-2009 22:17 |
Lista airshow 2009 | Fredriksen | Flyforum | 18 | 14-05-2009 11:37 |