![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dumt spørsmål her, men satt og
La oss si at man bor i SVG, og skal til TRD, og booker SK via OSL begge veger. La oss si at dette er en jobbtur, og turen avsluttes på fredag. På veg tilbake, finner man ut at man vil benytte helgen til å besøke bekjente i Oslo, og vil derfor fly TRD-OSL på den fredagen som opprinnelig er booket, men så utsette siste flighten fra OSL-SVG til søndagen. Muligens et dumt spørsmål, men jeg klarte rett og slett ikke svare vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå så ikke jeg noe spørsmål her da
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
men da kommer man til poenget med transfer flight, og stop-over, så TRD-OSL blir igjen en enkelt billett, og OSL-SVG en egen billett,og prisen blir en annen, mens utreisen er en no-stopover, SVG-OSL-TRD.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis det er en reel situasjon (har/skal kjøpe billett) så bruk chaten til SAS for å spørre kanskje?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er det bare å cnl returen og booke den om til ønsket strekning. Prisen vil bli nesten den samme, bare at du får mer tax til avinor grunnet en extra stopover...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Staten skal ha 60 kr pluss 8% mons for et slikt stunt.
Men det spørs jo om noen tar seg bryet med å innkassere dette.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Martin, så lenge stoppet er udner 24 timer er det en transfer og samme prisen, etter dette må det bookes som to seperate strekk. Jeg har sort belt i å bruke transfer for det det er verdt.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fleksible vs ikke-fleksible billetter | sentry | Småprat | 32 | 25-09-2014 09:09 |
Hvor fleksible er bonusbilletter? | gardkarlsen | Reiseforum | 2 | 17-04-2011 00:51 |
Fleksible flybilletter til USA. | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 30-07-2010 12:58 |
Bare SAS Norges fleksible billetter som man velge sete ved bestilling? | Fokker 50 | Flyforum | 4 | 01-07-2008 15:06 |