![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, Jeg legger ut bilder av Sola intro dag som var for en god tid tilbake (september 2009). Intro dagen var at du kunne melde deg på for begynne å ta flysertifikatet PPL og du kunne betale 500kr får en 20minutters rundtur i Stavanger, det gjorde jeg. Så her kommer bildene fra turen.
Flyet var en Cessna C172 LN-NFJ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Randaberg, der jeg bor sett fra luften ![]() ![]() Stavanger, Vågen ![]() ![]() Final ![]() Short final ![]() Nede på bakken etter en flott tur ![]() ![]() Håper bildene falt i smak. En ting til deg var ikke jeg som tok bildene men min mamma som satt i baksete mens jeg fløy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Hahahaha. Thumbs up for a drasse foreldre med på introturer, kjenner meg IKKE igjen....
![]() Sånne her bilder gir jo IKKE lyst til å fly mer småfly. Sukk akk og veeee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå vekket du gode minner fra første nyttårsdag i Danmark for to år siden, når jeg var så heldig og fikk være med opp i en liten doning fra Sindal Lufthavn i DK! Slike dager pleier somregel å være så døde og triste overalt, men det var jaggu en fin start på året.
Veldig trivelige bilder og bla gjennom, Norwegian15! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hun var bare med for og se om alt gikk bra..... Men så måtte hun bli med for at det var en plass igjen i flyet, men jeg skal ta meg en tur til med småfly og da er det bare meg og to venner som sitter på og selvfølgelig en instruktør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for kommentaren Herman SF
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget bra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herlig serie... Takk - og hils mor, som jo tok bildene... :-)
H
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk Takk for hyggeligge tilbake meldinger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TUI selger Corsair til Intro Aviation | Someone | Flyforum | 2 | 19-03-2019 14:24 |
En intro til nybegynnere om flymodeller | Discus | Samlerhjørnet | 14 | 11-11-2011 11:21 |
Sola i dag, 6. juni | eb737 | Bilder & foto | 16 | 07-06-2011 14:55 |
VC-10 på Sola i dag | gilera | Bilder & foto | 13 | 02-09-2010 09:09 |
Intro for medlemmer. | rhusberg | Flyforum | 6 | 26-12-2005 19:45 |