![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Jeg anbefaler alle å lese denne artikkelen i Dagens Næringsliv, riktignok fra 2001, om kampene som utpsant seg i det norske flymarkedet mot slutten av 1990-tallet.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,551
|
![]()
Artig å se tilbake litt!
Det er helt utrolig at BU kunne finne på å tro at klasseinndelingen var et sjakktrekk i Norge. Historien ville vel endt på samme måten likevel, men dette var ikke akkurat med på å forlenge livet til gode gamle Braathens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skulle ikke SAS starte OSL-MAD? | AN0510 | Flyforum | 20 | 14-08-2012 11:56 |
Kjos har planen klar for å knuse SAS | Theaviator | Småprat | 9 | 22-03-2012 21:37 |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
BRAATHENS / SAS BRAATHENS / SAS NORGE 737 | OJB | Flyforum | 4 | 30-07-2007 11:25 |