![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var uken begynt å bli bedre og mandags-følelsen slipper taket!
![]() I dag er det et par små møter og litt smått på planen, skriving av kjærlighetsbrev^Wfakturaer, og en haug med snømåking om det jeg ser ut vinduet her stemmer. Foreløpig satser jeg på at det er milde halusinasjoner og ikke 20 cm fersk snø. Men nå, frokost og oolongte. Ha en forrykende dag. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag fra en hovedstad som byr på minus 15 grader...men dagen er over 4 timer lysere og det er slikt man kan bli i godt humør av... Nå venter jobb og en del interne prosjekter. Ha en strålende dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Riktig god morgen fra Østens varme. 33 grader sier instrumentet som skal vise slikt, og det er jo sånn omtrent 60 graders forskjell fra hva det er hjemme...
En aldeles utmerket reise med TG i natt! Nå er det noen dager her nede, før jeg setter nesen nordover igjen på lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det en ny dag.... I dag er det "fredag" for min del, så dagen i dag vil trolig gå med til et møte og avslutte masse småting som jeg har på tapetet. Vel, ha en fin dag da forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Snø!! "Ja, det er fortsatt vinter Håvard" ![]() ![]() No er det lillelørdag, og det er bare å kose seg med oppgåvene. Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Goooo morgen fra Trondheim
![]() Dagen byr på kaffe, jobb og signering av salgskontrakt etter at jeg fikk solgt leiligheten min igår ![]() DERETTER blir det booking av en reise jeg mest sannsynlig ALDRI kommer til å få til igjen.....forhåpentligvis går det bedre idag ![]() Alt overnevnte i riktig rekkefølge ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() Last edited by LN-FHU; 24-02-2010 at 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Hoi hoi hoi, plutselig var jeg jævlig nervøs. Er det kanskje litt mye vind ute? Får stå opp og stille nervene med litt frokost, så kommer det seg utover dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen og god morgen, fru Blom!
Her står man på OSL, på vei til CPH og 5 døgn med hotell standby. En ny vri som ødelegger enda mer av den trivselen vi hadde en gang i tiden. Nå må man pakke bagene for minus 10 i Chicago og pluss 30 i Bangkok. F***! ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og her er baggene pakket for dagens tur til +30 i Dubai, så får vi se hvordan det blir der nede..
Det blir en lang tur ![]() Ellers ser det klart og veldig veldig kaldt ut her hjemme ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ingen Dubai-tur i sikte for undertegnede, men en tur i C med et flyselskap som har base i DXB fikk jeg ordnet meg igår
![]() Fortsatt syk, men har skumle planer om å gå på jobb imorgen. Satser på bedring utover dagen. Er dyrt å sitte syk hjemme, blir bare til at man booker flybilletter ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God dag fra Lysaker, første lille kaffepause med forum. Temperaturindikatoren viste blå tall så vidt på 20-tallet når jeg dr hjemmefra i dag tidlig. Ser ut som vi har en inversjon for det viser bare -12C på Voksenlia. Planen var en skitur i ettermiddag, men man får se hvilken vei den globale oppvarmingen svinger frem til i ettermiddag før man tar en avgjørelse på om det blir en avbrutt avgang.
Tror jeg konkluderer med at februar også er en vintermåned.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. På plass på kontoret etter en langhelg med pudderkjøring og øldrikking i Makedonia og velkomsten tilbake består av 63 uleste mail. Mandagsfølelse i dag, men trøsten er at det er en 3-dagers uke. I kveld blir det enten ut å spise sushi eller sitte hjemme å se på OL...avhengig av hva skjebnen bestemmer. Men uansett må jeg pakke ut baggen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger
Her har det vært litt stress nå i morges, men bedre nå. De fleste her husker vel en tråd en frøken fra nord skrev for snart et år siden: http://forum.flyprat.no/showthread.p...207#post364207 Og grunnen til at denne frøkenen nå er nervøs er pga hun i dag skal ut i denne maskinen for første gang: http://www.tromsoflyklubb.no/wp-cont.../036_-_fly.jpg Kos deg Polaris. Og det blir nok flere turer etter dette ![]() Og som sagt; bilder Polaris!! ![]() Kanskje noen der oppe klarer å få bilde av dem i luften også?
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også !
Her har vi nok fått 15 - 20 cm med snø i natt,- og det snør fortsatt... Dette går mot ny snø-rekord her ! Vi har allerede satt rekord med sammenhengende snø..... ![]() Sitt på jobb i sentrum, og snøen laver ned.... -Vi venter på tog som ikkje kommer ...(og ikkje går heller...) -Kjøreledningen har ramla ned på Bergen Stasjon i gårkveld,- og dei regner ikkje med å være klar før i ettermiddag....,-sukk.... ![]() Jaja,- bra en kan ta en kaffi og har pc her hehe.... Ønsker alle ein riktig fin dag,- med eller uten snø i lufta ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Kuala Lumpur :-) Jeg har byttet ut snø, is og kulde med 30 grader pluss samt denne utsikten
Mvh<br>Gard<br>gardkarlsen.com - reisebrev og bilder<br> ![]() Last edited by gardkarlsen; 24-02-2010 at 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, y'all! Her vestpaa stiller vi med en liten kuldegrad og et nedboeromraade paa vei inn. Ser ut som det blir noen snefnugg, men forhaapendtligvis mest regn ...
Har fri i dag, saa det blir aa ordne et par ting som maa ordnes foer jeg reiser paa fredag. Disse franske ATC-folkene gjoer dette litt mer spennende enn noedvenig og i tillegg er Air France's A380-operasjon 'spotty' om dagen. Den ene maskinen strandet paa JFK forleden og er delvis erstattet av en 777 ... ogsaa i dag, ser jeg .. men det er jo fortsatt et par dager igjen. Ble vekket av bikkja som ville |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Howdy y'all
En rolig fridag nytes. Snuppa levert i barnehagen og det så ikke ut som hun brydde seg nevneverdig om de 22 blå gradene. Hun bare løp avgårde for å leke i snøen. Tror de blir litt sprø i naturbarnehage... Ellers så ser jeg frem til at jeg bytter avdeling på jobben og får begynne å snekre Loadsheet på fulltid. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oppstandelse klokken 11 gjør sjansen for leseplass med laptop minimal, så i København forsøker man seg på hjemmekontor der leasing av fly skal gjennomanalyseres. Begynner å nærme meg noe ihvertfall.
Plutselig lurer jeg på hvorfor jeg drakk dårlig instantkaffe når jeg har tenkt å være hjemme frem til gymmen i aften. Riktignok har jeg ingen Nespresso-maskin, men jeg tror vi oppgraderer instantkaffen i løpet av ettermiddagen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() ![]() Kanskje du kan ta meg med neste gang ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|