![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kribler i kroppen etter å få tatt bilder
![]() Faktisk fikk jeg tre 4 nye fly og 1 helikopter på brikken som jeg ikke hadde fra før ![]() Nu vel, over til bildene : ![]() Lufthansa med D-ACPK bremser opp, denne hadde jeg ikke fra før. ![]() LN-RRZ drar inn hjulene etter avgang. ![]() DAT/Danu Oro transportas kom fra Esbjerg med LY-RUS, denne er også ny for meg. ![]() ![]() KLM kommer flere ganger for dagen til BGO, denne gang med PH-BGD som jeg ikke hadde bilde av fra før. ![]() Avslutter med LN-BRX, som jeg heller ikke hadde fra før ![]() I tillegg ble det noen helikopter bilder, de finner du i helikoptertråden ![]() Dett var dett. Yngve
Last edited by N-3PB; 11-02-2010 at 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder! Egentlig litt stilig med snøen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Enig med Even her, rett og slett pent
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pene bilder i uvanlig mye snø, tatt i betraktning hvor det er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, og den snø haugen er ekstremt dårlig plassert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder ! Likte godt snøen på bildene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
För de som har möjlighet att dra till Flesland, kan det nämnas att det står en (fredagskväll) C-130 i "hörnet" av Bravo och Yankee.
Oil Spill-ett-eller-annat, står det på den. Hade jag haft kameran med mig, hade jag knäppt en bild på den. Men,...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for hyggelig kommentarer, kjekt at dere likte bildene
![]() Takk for tipset ang C-130 Ingemar, men jeg er desverre reist på jobb så jeg fikk ikke tatt bilde av den. Vi får håpe noen andre har greide det. Yngve
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt bilder fra mai @ BGO + oppstart JFK-BGO | Tom McNikon | Bilder & foto | 4 | 22-10-2014 16:18 |
BGO-OSL-MAN-CPH-BGO-TRD-AES-BGO-OSL-CPH-IAD-BWI-ATL-LAS-LAS-PHX-BWI-DCA-ORD-CPH-BGO | 737-405 | TripReports | 28 | 27-08-2014 04:15 |
BGO-MAN og transfer på LHR? (splittet fra BA på SVG/BGO) | LN-AFG | Reiseforum | 10 | 15-05-2012 00:33 |
Best pris på open jaw BGO-LAX + AKL-BGO i Business Class | hoi-ehk | Reiseforum | 11 | 20-04-2011 11:37 |
Spotter alert BGO! DK717/718 BGO-AYT-BGO | LN-RRA | Flyforum | 22 | 21-08-2008 21:26 |