Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Kan se slik ut ja. Wikipedia:de må vel ha rimelig kapitalsterke eiere?
The lead investor is Indigo Partners, an American private equity firm specializing in transportation investments.
Hmm, jeg ikke ser at WIZZ vil klare seg a fylle en 180 seter pa ruter hvor BT sliter a fylle sine -500er. Prisnivea er alrede meget lave. Virker litt desperados fra WIZZ. Kanskje litt overekspansjon og na trenger de en plass for sine flyene...
Ifølge artikkelen ser det ut som de fleste forventer rute fra Riga til Budapest og muligenes Praha.
Har reist kiev-riga 3 ganger i år, vil tippe belegget var rundt60-70%. kansje noe mer på den ene turen jeg reiste i juli, men det var nok av tomme seter. det var i allefall mye fullere fly videre til Bergen alle gangene.Hvordan er belegget hos AirBaltic på Riga-Kiev. For tre år siden fløy jeg Tallinn-Kiev med Estonian og da var belegget rundt 80 % vil jeg tro.
Du må ikke glemme Ålesund!!I tilegg har jo Stavanger, Trondheim, Bergen og Tromsø (om den kommer til våren) direkte forbindelse til Riga.
Er Riga så populær blandt oss nordmenn?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.