![]() |
|
![]() |
#1 |
Homebrewer
|
![]()
Skal en tur med jobben på en konferanse i Orlando mot slutten av februar.
Har så smått begynt å kikke litt på valg av flyselskap, og ønsker primært å komme meg dit på raskest mulig måte med minst mellomlandinger. Er ellers en relativt liten person, og hadde feks mer en god nok beinplass på KLM sin 772. Det er mer viktig at sete er ergonomisk og er snill mot korsrygg og nedover ![]() Så langt er det FI Saga Class eller LH i "Reidar" som ser mest aktuelt ut. Noen som har noen tips/anbefalinger eller innvendinger å komme med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Reiser du fra Oslo, og ca. hvilke datoer er det snakk om? Fra OSL er Continental og Icelandair +- like raske når det gjelder reisetid. CO er jevnt over billigst i februar.
EDIT: Ser at LH har bra flytider i slutten av februar, så dersom pris ikke er så vikig ville jeg ha valgt LH . ![]() Last edited by LN-AØR; 25-11-2009 at 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Homebrewer
|
![]()
Reisen går fra OSL ja (kan evt velge GOT hvis det er en fordel reisemessig).
Vurderer LH sterkt, men syntes det hadde vært artig med et litt mer "ukjent" selskap som for min del er FI. Er det noe som taler mot FI når det gjelder mellomlandingen på KEF (tenker på vær og forsinkelser feks)? Ellers takk for innspill ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
I Orlando lander FI på SFB, LH og CO på MCO.
En bekjent som reiste FI likte ikke flybytte på KEF på returen fra USA, ble lite nattesøvn og ro av det. Finnes noen trip-reports på airliners.net, ikke bare positive tilbakemeldinger på FI Saga Class, veldig varierende service ser det ut som. Saga Class er næmere SAS Economy Extra enn Business når det gjelder beinplass. CO fra OSL via EWR til MCO er raskte og effektivte, og de har også mange avganger fra EWR til Florida. Tar du LH til MCO får du immigrasjon der, noe som kan ta tid. Skal du hente leiebil i Orlando (MCO) anbefaler jeg at du fikser deg et Avis Preferred (eller tilsvarende kort hos de andre) så slipper du de tidvis endeløse køene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian til Orlando 19. mai | madisiri | Register- og ATC-Forum | 11 | 16-05-2016 20:24 |
Skal til Berlin i påsken - noen anbefalinger? | gardkarlsen | Reiseforum | 8 | 12-03-2010 08:04 |
Til Orlando med Icelandair | andyp | TripReports | 10 | 05-03-2010 17:24 |
Familie på 4 til Orlando i August? | Concorde | Reiseforum | 14 | 05-02-2010 19:00 |