![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Var på vollen 2 ganger i forrige uke og her er noen resultater.
Noen som er klar for volltur på himmelspretten ? Håper de faller i smak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Den siste her ble litt uskarp,men tar den med alikevel ![]() *edit* Litt mellomrom mellom bildene S A
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Trevligt med en liten break mitt i alla "case studies"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fine motiver Sten Arne. Men,
1. Hvorfor er de så "flate"? 2. Hvorfor er det så stor forskjell i størrelsen? 3. Prøv å ikke trykk "sharpen" for mange ganger ![]() 4. Prøv å lag en ramme, eller legg inn ett opphold mellom bildene, ser ut som Coast er i ferd med å lande PÅ Boing'en ![]() Edit: flyNordic ble min favoritt ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Liker veldig godt de nye fargene til Coast Air, men det er virkelig på tide at LOT skifter til noe mindre "øst-blokk"....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Hehe Coastair landet på Boeing , den var go
![]() skal vi se her litt luft mellom bildene er på vei, Jeg bruker crop i PS å fjærner endel over og under bildet. (tretopper,gress og denslags) så da blir de avlange i form ,men slipper å se tretopper og masse "løs himmel" hvis du skjønner .) Jeg lagde de første bildene til 800x600,men syntes det ble litt lite. Så da endret jeg på resten av dem. Det er klart det blir ikke helt 1024x768,men noe i den størrelsesordning
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stor stas med MD90... Trodde disse var satt på bakken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig med EB, deilig å se elegante fly også...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men för alla som inte har en stor skärmupplösning/snabb anslutning tror jag nog att det är uppskattat om bilderna är i 800 x 600 oavsett hur fina bilderna är.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra forrige uke på to flyplasser som begynner på A | LN-MOW | Bilder & foto | 1 | 13-11-2016 16:40 |
Osl idag og litt fra forrige uke | JanSev | Bilder & foto | 22 | 09-10-2011 01:30 |
Kø på deicing forrige uke | Morten | Bilder & foto | 0 | 26-01-2008 15:54 |
Noen bilder fra Tromsø tatt i forrige uke (20/6-22/6) | LN-MEH | Bilder & foto | 9 | 08-07-2007 15:34 |
Noen bilder fra forrige uke | LCH78 | Flyforum | 6 | 28-02-2006 10:56 |