![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Jeg skal ut å reise fredag morgen til Polen via Frankfurt (Lufthansa og Eurolot). Jeg bestilte billetter gjennom wideroe.no , og fikk reservert seter på kun to av leggene. Er det ikke mulig å booke seter hele veien selv om man ikke flyr LCC? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Generelt så varierer det fra selskap til selskap og også avhengig av strekning. Noen har setevalg på forhånd for samtlige, andre kun for statuskuder eller de som kjøper de dyreste billettene.
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som tredjepartselger er setevalg ofte en komplisert affære .. men på selskaper som har 'skikkelige' websider kan man gå inn i bookingen etterpå og legge inn setevalg selv, selv om billetten er kjøpt hos Widerøe eller andre 'nøytrale'.
Lufthansas websider ligger forøvrig litt etter på en del områder .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ok, får vente til fredag morgen da når jeg skal sjekke inn. Fikk forøvrig billigere pris på wideroe.no enn Lufthansa.com .. synes det er litt rart, men men.. Skal prøve å komme med en liten TR også. Ikke hver dag man er ute med Eurolot og ATR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg KLM | Embraer | Reiseforum | 4 | 11-02-2017 23:08 |
Setevalg LH/LX i business | LN-JAV | Reiseforum | 4 | 12-02-2013 19:05 |
Setevalg hos DY / SK | admiralsommelier | Reiseforum | 11 | 17-09-2012 17:30 |