![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]()
I går Fredag fikk jeg sitte på klapp. Her kommer et "lite" utvalg, bildene er bare blitt auto korrigert og jeg lar dem tale for seg selv.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 10-10-2009 at 03:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,420
|
![]()
Prøv å ha mellomrom mellom hvert bilde. Ble litt rotete med alt etter hverandre.
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]()
Jauda, ville bare få dem ut. Har en del jeg driver å tweaker på nå. Skal bli bedre etter hvert
![]() ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 10-10-2009 at 01:25. Reason: retting |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Syns ikke noe om at du legger ut bilder som viser ansiktene til piloter!
![]()
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2008
Location: SVG
Posts: 656
|
![]()
Fjernet de som viset klart. Har ikke program til å "blurre" så. ok nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]()
Fine bilder. Er det normalt med 1% flaps ved avgang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2009
Location: Kolnes,Karmøy
Posts: 63
|
![]()
Jeg (Aleksander) sitter ved siden av Cno324 så bruker bare hans bruker
![]() Når flyet ikke er fullastet, vil si at vi hadde lite fuel, å lite bagasje så kan man bruke flaps 1. Hadde Rotate på 118 kts. Fordelen med flaps 1 er at man kan nå høy fart raskt etter takeoff og Flaps går fort opp siden det bare er satt flaps 1. Man kan bruke flaps 1 ved mye vekt også men med høyere rotate. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Start –landings avgift B737-800 VS F. EKS B737-600 | FBUMAN1 | Flyforum | 19 | 28-03-2011 13:04 |
NY SAS DVD med B737-600 og MD 82 | ATC-flyradar | Samlerhjørnet | 2 | 16-03-2010 08:22 |
SAS B737-600 1:200 Herpa | Olebno | Samlerhjørnet | 0 | 15-05-2006 20:53 |
AirTran velger B737-600 | EB | Flyforum | 11 | 22-08-2005 06:39 |
SAS B737-600 LN-RCU | OJB | Flyforum | 7 | 04-08-2005 12:38 |