![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg trenger å leie en stasjonsvogn fra Gardermoen mellom 21. og 27. desember (knapt 6 døgn). Det rimeligste jeg kommer (med ekstra sjåfør, ett barnesete og skistativ) er ca. 4800 kroner hos Avis (med EBB-rabatt) eller Holidayautos. Noen forslag om andre aktører jeg burde sjekke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
3800,- for en vw passat stasjonsvogn hvis du søker på http://www.finn.no/finn/travel/car/search
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var ikke så gærn pris det, det er vel det vanlige. Går ann å ringe rundt til de faste på gardemoen å sjekke om noen kan levere billigere. Bør kunne få presset det nedi 2500-3000,- om du er heldig, hvis de ikke har for stor pågang i jula, mulig bare ha is i magen, å sjekke når det nærmer seg.
Evt kan du ringe rundt på Jessheim, bilutleiere, om de har det, eller bilforhandlere som driver med utleie, men da ryker det vell fort noen hundringser i buss/taxi ifra OSL og ut... Er ikke lokalkjent så kanskje noen andre som har litt mer "inside" info der. Lykke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Bestill en back-up nå som er mulig å kanselere. Om det dukker opp noe bedre nærmere jul (som jeg tror det pleier å gjøre) avbestiller du bare og reserverer på nytt. Prøv også å ring Sixt direkte, jeg får iallfall mye bedre helgepris på den måten enn om jeg bestiller på nett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Endte opp med å bestille en bil hos AutoEurope. Har forhåndsbetalt €394 (≈ NOK 3300) for en IDMR (som ikke trenger å være en stasjonsvogn, men som burde være stor nok likevel), i tillegg kommer NOK 250 for skistativ. Bilen kommer fra Europcar. Ved forespørsel på deres egne nettsider kommer bilen på det dobbelte.
![]() Kan avbestille med full refusjon frem til 48 timer før leieperiodens start, så jeg kan jo følge med prisene (og €-kursen) for å se om det vil lønne seg å bytte... Last edited by blazius; 07-10-2009 at 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Snodig. Avis blir billigere når man bestiller leie i 7 døgn enn for 6 døgn. Regner med at det er OK å levere bilen tilbake en dag for tidlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ut å reise i jula? | Hypern | Reiseforum | 0 | 17-12-2015 09:59 |
Mens man venter på jula | kimbo | Småprat | 0 | 24-12-2011 11:47 |
Thailand i jula | posthuman | Reiseforum | 6 | 19-07-2011 07:23 |
I år varte jula nesten til påske... | LN-MEH | Bilder & foto | 1 | 18-03-2008 12:08 |
Det KAN bli problemer med flytrafikken i jula | LN-SUB | Flyforum | 6 | 17-11-2004 18:29 |