Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-09-2009, 18:13   #1
oddi
Banned

Kamera IL-76 på Sola og litt annet fra tidligere

Hei i dag var jeg og tok litt bilder av IL-76 som stod på Sola.
Jeg beklager litt dårlige bilder fordi lang avstand.

Og litt annet fra tidligere.

oddi is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2009, 18:40   #2
svgspotter
ScanFlyer Gold

svgspotter's Avatar

Default Re: IL-76 på Sola og litt annet fra tidligere

Pene bilder!
svgspotter is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2009, 21:11   #3
pk772
ScanFlyer Blue

Hvilket last kom IL-76 med?

Pene bilder:-)
pk772 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2009, 22:43   #4
Even92LN
ScanFlyer Gold

Even92LN's Avatar

Fine bilder av stygg russer!
Even92LN is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2009, 23:00   #5
Roxman
ScanFlyer Gold

Hmm.. Du må virkelig fjerne støv fra brikka de. Det ser ikke bra ut. Og så må du også prøve å få bildene rett i horisonten. Ellers er motivene bra
Old 01-10-2009, 08:09   #6
oddi
Banned

Quote:
Originally Posted by Roxman View Post
Hmm.. Du må virkelig fjerne støv fra brikka de. Det ser ikke bra ut. Og så må du også prøve å få bildene rett i horisonten. Ellers er motivene bra
Ja det vet jeg. Men jeg gidder ikke for jeg skal snart kjøpe nytt speilrefleks.
oddi is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 15:39   #7
Perks
ScanFlyer Blue

Perks's Avatar

kan godt gjøre de litt benere for det

<A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4486&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>View my pictures on airpics.com</A>
Perks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 19:02   #8
Lennart
ScanFlyer Rusty

Lennart's Avatar

Quote:
Originally Posted by oddi View Post
Ja det vet jeg. Men jeg gidder ikke for jeg skal snart kjøpe nytt speilrefleks.
Rart du gidder å laste opp skeive bilder
Old 01-10-2009, 20:51   #9
OJB
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Leorim View Post
Rart du gidder å laste opp skeive bilder
Du må ha litt tålmodighet med tenåringene Lennart.
Gi dem 20år så skal vi se på resultatet.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 20:59   #10
Mats Danielsen
ScanFlyer Blue

Flotte bilder!

Men jeg forstår ikke at du gidder å ta bilder av dette kommunist flyet - hadde jeg sett det hadde jeg gjemt meg i redsel.

OJB: Den kommentaren var rett og slett tåpelig, dersom du skal bedømme bildenes kvalitet på alder så tror jeg virkelig du er på bærtur.

Jeg kjenner at dette forumet begynner å bli veldig nazi mot oss yngre. Rett og slett null respekt. Respekt er likegyldig uansett alder. Vi viser dere respekt - iallefall hva jeg kan se. Så gjør det samme mot oss.
Merker en sinnssyk direkte mobbing av "svgspotter" noe som ikke er akseptabelt i det hele tatt.
Mats Danielsen is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 21:17   #11
OJB
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Mats Danielsen View Post
Flotte bilder!

Men jeg forstår ikke at du gidder å ta bilder av dette kommunist flyet - hadde jeg sett det hadde jeg gjemt meg i redsel.

OJB: Den kommentaren var rett og slett tåpelig, dersom du skal bedømme bildenes kvalitet på alder så tror jeg virkelig du er på bærtur.

Jeg kjenner at dette forumet begynner å bli veldig nazi mot oss yngre. Rett og slett null respekt. Respekt er likegyldig uansett alder. Vi viser dere respekt - iallefall hva jeg kan se. Så gjør det samme mot oss.
Merker en sinnssyk direkte mobbing av "svgspotter" noe som ikke er akseptabelt i det hele tatt.
Unge mann, min kommentar var ment som "guttas" forsvar.
Jeg har ikke lagt merke til det du skriver om over.
En ting er vi enig om , mobbing i alle former er ikke tillatt.
Jeg tror det heller er dere som representerer den unge og fremadstormende garde som kjekler litt med hverandre her inne så kanskje dere skulle gå i tenkeboksen om dette temaet du tar opp.
Voldsom ordbruk pleier som regel å forårsake tendenser til kjefting på hverandre og tjener ikke til noe godt.
Forøvrig mener jeg det er kjekt å se så mange av dere ungdommer her på Sola som har spotter interesse for fly og flyging.
Jeg har vel sagt til mange av dere at det ikke er så viktig hva andre måtte mene om bildene dere legger ut.
Det viktigste er at dere trives med hobby'en deres og har det kjekt i hverandres selskap ute på spotterplatformen.
Appropo SVGSPOTTER , uoffesielt vil jeg utrope han til årets spotter!
Maken til interesse for sin hobby finnes ikke. Jeg vet ikke om noen som bruker som mye av sin fritid på Sola som Fredrik.
Trivelig er det å prate med han og så jeg forstår ikke og har heller ikke registrert hvem som skulle plage han.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 01-10-2009, 21:20   #12
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Maken til interesse for sin hobby finnes ikke. Jeg vet ikke om noen som bruker som mye av sin fritid på Sola som Fredrik.
Han får min stemme også!

Men det må være noe umennesklig med de øynene hans... slik som han klarer å se hva som kommer inn for landing, mens jeg fremdeles kun ser en prikk...
Old 01-10-2009, 21:26   #13
Iberworld
ScanFlyer Blue

Iberworld's Avatar

Thumbs up Re: IL-76 på Sola og litt annet fra tidligere

Quote:
Originally Posted by OJB View Post
Unge mann, min kommentar var ment som "guttas" forsvar.
Jeg har ikke lagt merke til det du skriver om over.
En ting er vi enig om , mobbing i alle former er ikke tillatt.
Jeg tror det heller er dere som representerer den unge og fremadstormende garde som kjekler litt med hverandre her inne så kanskje dere skulle gå i tenkeboksen om dette temaet du tar opp.
Voldsom ordbruk pleier som regel å forårsake tendenser til kjefting på hverandre og tjener ikke til noe godt.
Forøvrig mener jeg det er kjekt å se så mange av dere ungdommer her på Sola som har spotter interesse for fly og flyging.
Jeg har vel sagt til mange av dere at det ikke er så viktig hva andre måtte mene om bildene dere legger ut.
Det viktigste er at dere trives med hobby'en deres og har det kjekt i hverandres selskap ute på spotterplatformen.
Trivelig er det å prate med han og så jeg forstår ikke og har heller ikke registrert hvem som skulle plage han.

Jeg er helt ening med deg! Noe jeg har lært av dette forumet , er at missforståelser skjer veldig ofte på nettet.. Vi har jo for eksempel en situasjon her, Mats Danielsen missforstod OJB litt. Svgspotter er en veldig dyktig spotter! Så jeg er enig med deg OJB Det jeg føler er viktig er at også vi kan utvikle oss, og lære av våre "små" feil.

Back to topic!
Fine bilder oddi!
Jeg syns Vildanden kler ATR'en veldig godt!
Iberworld is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 07:40   #14
Egenes
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by Mats Danielsen View Post

Mats, snakker vi selvironi her eller?

Quote:
Originally Posted by BSSW View Post
Men det må være noe umennesklig med de øynene hans... slik som han klarer å se hva som kommer inn for landing, mens jeg fremdeles kun ser en prikk...
Jeg er forsatt sikker på at han har direkte sms linje til tårnet der han spør eller noe!
Enten det eller så er han en slik "Teenage mutant super hero" som har tatt over for mumi & kykkeli kokos..

Fra spøk til alvor, det må være noe spesielt med øynene til Fredrik! Så alle som tror det har godt syn, snakk med Fredrik først
Egenes is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2009, 19:41   #15
svgspotter
ScanFlyer Gold

svgspotter's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-A330 View Post
Mats, snakker vi selvironi her eller?

Jeg er forsatt sikker på at han har direkte sms linje til tårnet der han spør eller noe!
Enten det eller så er han en slik "Teenage mutant super hero" som har tatt over for mumi & kykkeli kokos..

Fra spøk til alvor, det må være noe spesielt med øynene til Fredrik! Så alle som tror det har godt syn, snakk med Fredrik først
He he... Jeg bruker ikke noen verdens ting til å sjekke ut hvilke fly som kommer. En skummel tanke kommer over meg med at jeg er synsk!? :0
MAts Kan du sende meg en PM om hva de har kobbet meg med? Vet dette selv så vi holder oss til PM? PS OJB : Tusen takk!
svgspotter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules