![]() |
|
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Hei i dag var jeg og tok litt bilder av IL-76 som stod på Sola.
Jeg beklager litt dårlige bilder fordi lang avstand. ![]() ![]() ![]() Og litt annet fra tidligere. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pene bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilket last kom IL-76 med?
Pene bilder:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder av stygg russer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm.. Du må virkelig fjerne støv fra brikka de. Det ser ikke bra ut. Og så må du også prøve å få bildene rett i horisonten. Ellers er motivene bra
![]()
![]() |
#6 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
kan godt gjøre de litt benere for det
![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder!
Men jeg forstår ikke at du gidder å ta bilder av dette kommunist flyet - hadde jeg sett det hadde jeg gjemt meg i redsel. OJB: Den kommentaren var rett og slett tåpelig, dersom du skal bedømme bildenes kvalitet på alder så tror jeg virkelig du er på bærtur. Jeg kjenner at dette forumet begynner å bli veldig nazi mot oss yngre. Rett og slett null respekt. Respekt er likegyldig uansett alder. Vi viser dere respekt - iallefall hva jeg kan se. Så gjør det samme mot oss. Merker en sinnssyk direkte mobbing av "svgspotter" noe som ikke er akseptabelt i det hele tatt.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Jeg har ikke lagt merke til det du skriver om over. En ting er vi enig om , mobbing i alle former er ikke tillatt. Jeg tror det heller er dere som representerer den unge og fremadstormende garde som kjekler litt med hverandre her inne så kanskje dere skulle gå i tenkeboksen om dette temaet du tar opp. Voldsom ordbruk pleier som regel å forårsake tendenser til kjefting på hverandre og tjener ikke til noe godt. Forøvrig mener jeg det er kjekt å se så mange av dere ungdommer her på Sola som har spotter interesse for fly og flyging. Jeg har vel sagt til mange av dere at det ikke er så viktig hva andre måtte mene om bildene dere legger ut. Det viktigste er at dere trives med hobby'en deres og har det kjekt i hverandres selskap ute på spotterplatformen. Appropo SVGSPOTTER , uoffesielt vil jeg utrope han til årets spotter! Maken til interesse for sin hobby finnes ikke. Jeg vet ikke om noen som bruker som mye av sin fritid på Sola som Fredrik. Trivelig er det å prate med han og så jeg forstår ikke og har heller ikke registrert hvem som skulle plage han. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Men det må være noe umennesklig med de øynene hans... slik som han klarer å se hva som kommer inn for landing, mens jeg fremdeles kun ser en prikk... ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg er helt ening med deg! Noe jeg har lært av dette forumet , er at missforståelser skjer veldig ofte på nettet.. Vi har jo for eksempel en situasjon her, Mats Danielsen missforstod OJB litt. Svgspotter er en veldig dyktig spotter! Så jeg er enig med deg OJB ![]() Back to topic! ![]() Fine bilder oddi! ![]() Jeg syns Vildanden kler ATR'en veldig godt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Enten det eller så er han en slik "Teenage mutant super hero" som har tatt over for mumi & kykkeli kokos.. Fra spøk til alvor, det må være noe spesielt med øynene til Fredrik! Så alle som tror det har godt syn, snakk med Fredrik først ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() MAts ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
F-16 på Sola og litt annet. | LN-KFW | Bilder & foto | 18 | 05-02-2010 15:12 |
3 russiske "3 holers" og litt annet variert fra Tromsø fra de tre siste ukene i april | LN-MEH | Bilder & foto | 13 | 30-04-2009 07:29 |
Litt fra cockpit og litt annet | atck | Bilder & foto | 6 | 20-03-2009 11:49 |
Litt egen-reklame, sakset fra en tråd et annet sted | Utflyttet | Flyforum | 1 | 12-12-2007 15:30 |
Litt OT: For de som liker litt annet enn BARE flybilder | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 17-08-2007 01:20 |