WF LN-WDG - status

Olebno

ScanFlyer Gold
WF's neste Q400NG er:nor nå på vei hjem fra Toronto. Flyr via Goose og Reykjavik til Torp. Skal etter planen være fremme på TRF rundt kl 1400 i morgen (overnatter på RKV).:nor

Re: LN-WDG

Gratulerer til WF med en ny Q400:D Så forresten WDF i godt driv på TRD i dag så regnspruten stod under takeoff til CPH.

Hvilken leaset maskin forsvinner?

Noen som vet hvorfor den er sen?
De lå jo i systemet med ankomst for en uke siden.

Ja vet har vært på jobb å sett hver dag denne uka og let etter ny avg. tid! endelig er den på vei, ble jo litt forsinka i dag også :P

Gratulerer til WF med en ny Q400:D Så forresten WDF i godt driv på TRD i dag så regnspruten stod under takeoff til CPH.

Hvilken leaset maskin forsvinner?

Den du akkurat nevnte, 99,99% sikker :P

EDIT: kanskje det var hotel, ble jommen meg ikke sikker allikevel :p

WDF kom jo i sommer og er første av "NG" så den kan det ikke være, må være WD,U,V eller W.

LN-WDG skal innom Flesland også, ser det ut til:

WF 9037 YYZ - YYR - RKV - Bergen 15:35 Beregnet ankomst 15:31

----------------------------------------
Spørsmålet om hvilken leaset fly som skal ut nå, gjelder vel Q400, altså LN-WDU eller LN-WDW. Det er vel bare de to som er igjen?

----------------------------------------
Og til Flesland er LN-WDG ventet kl.1345

Last edited:

Forsinkelsen skyldtes "ombygging i kjøkkenavdelingen". For insiders: mod av pantry.
Så vidt jeg husker er WDU neste ut.
Hvis vær/vind tillater går WDG direkte RKV - TRF.

LN-WDG har planlagt start i morra men ser den fortsatt ikke på programmet :s

Last edited:

Da er WDG klar for "start". Første tur går i dag og er WF442 (kl.1125) fra Torp til Stavanger med retur. Så følger 2 turer TRF-TRD-TRF.

pokker ta du kom meg i forkjøpet! ;) vel nå skal jeg ut å fly jomfrutur :D sees i SVG

Satser på at denne skal fly BGO-TOS på mandag. Mulig å legge inn bestilling.... ? :)

Nei, dessverre
Den tok av for tidlig for meg
Ser at den skal komme nå ca 1120 til Sola
Prøver igjen idag

Da kan det nevnes at LNWDW har hatt sin siste tur i Widerøe "uniform" idag 13 september. Den skal om noen dager sendes til Eindhoven til omlakkering.

SVETHO

Back