![]() |
|
![]() |
#1 |
Radar man
|
![]()
Ryanair startar 3 nya rutter från Skavsta från okt/nov, det blir Oslo/Rygge, Bryssel/Charleroi och Munchen/Memmingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
kanskje det går bedre med NYO-RYG enn det gikk for NYO-TRF i sin tid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hur långt är det till Göteborg och Karlstad från Rygge ? Kan inte flygplatsen suga åt sig en stor del svenskar ?
Tjipp ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
232km, 2t 50min til Gøteborg (kilde: Google Maps)
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Konkurransesituasjonen på Oslo-Stockholm er også en helt annen nå enn den var da Ryanair startet Skavsta-Torp.
Widerøe flydde 2 ganger daglig Torp-Stockholm, Norwegian var nye og hadde lave priser Oslo-Stockholm, Flynordic fløy Oslo-Stockholm, SAS fløy Oslo-Stockholm, toget gikk flere ganger om dagen Oslo-Stockholm. nå er det kun Norwegian og SAS igjen med relativt høyere priser (i allefall Norwegian) - noe som gjør at denne ruten garantert kommer til å gå mye bedre enn Skavsta-Torp gjorde. Jeg tror imidlertid at situasjonen for Skavsta-Torp også ville ha vært en annen nå - enn da de startet opp i 2003. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hva gjelder Karlstad ble jeg litt i tvil om den er nærmest Rygge eller Gøteborg, men det er det sikkert andre her som vet. Jeg tipper den er nærmest Rygge? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Karlstad-GOT
284km, 3t 46min |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
4t 6min fra Göteborg til Nyköping. Tror nok både tog og bil straka vegen er mer aktuelt her.. Men TRD-RYG med DY og så FR til NYO kan jo bli høyst aktuelt når man skal besøke familien i Strängnäs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Til Göteborg bruker man ca 1 timme og 45 minuter (om trafikken er god). Og da kjører man ikke altfor fort. Google Maps er ikke alltid å stole på. De har f.eks ikke regnet med ny firefelts E6 mellom Rygge og Göteborg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ryanair skal fly to daglige avganger Skavsta-Rygge - og her blir det BILLIGE billetter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LOT/Nordica med nya ruter från Landvetter: TLL och WAW | Stoarn | Flyforum | 3 | 27-03-2017 17:21 |
Norwegian ønsker öppna 3 nya IC linjer från Arlanda! | L-1011 | Flyforum | 40 | 17-02-2015 10:50 |
Två från Rygge | Marcus W | Bilder & foto | 4 | 25-11-2010 12:10 |
Ryanair legger ned Rygge-Skavsta | FlightDeck | Flyforum | 8 | 06-06-2010 13:50 |
Nya linjer med DY från ARN | Jörgen | Flyforum | 7 | 16-02-2010 15:06 |