DY SE-RRA/LN-DYA - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Norwegian's første egeneide 737-8JP er iferd med å bli rullet ut av fødestuen. Den har c/n 39162 og l/n 2994 og vil bli testflydd med callsign BOE451.

Re: LN-DYA - status

Neppe. De som DY skal eie selv får reg i LN-DY serien. Helt til den er full ihvertfall

Last edited:

Er finansieringen på plass nå ? blir vel ikke -NOx serie selv om det skulle ble leasing av denne også.

Last edited:

SAS havde i sin tid en DYA.....dog var den bare på svensk reg

Hilsen
Ole

Status?? Joda er fortsatt meg selv og i live! Jobber og sliter som alle andre i dette landet, så jeg kan vel ikke klage! Skulle dog ønske vi fikk sommeren tilbake da ;) Ååååå??? Var det vår nye "Baby" dere mente?? Beklager ;) Jo den kommer vel i midten av august håper jeg :))

DYA

Det fortjener virkelig Erik Bye.
Traff på han en gang når eg jobba som servitør (på Atlantic)
Eg serverte han torsk og masse rødvin.
Fikk en hundrings i tips også (på 80-tallet)

Da skal den forlate redet:

BOE451 has just filed a flight plan. A B738 is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 16:00 PDT heading for KPAE (Snohomish County) for an estimated arrival at 17:30 PDT.

Expected route: SEA J70 ELMAA AST HQM TOU JAWBN WEBVE

BOE451 has just filed a flight plan. A B738 is scheduled to depart from KPAE (Snohomish County) at 17:30 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 17:45 PDT.

Expected route: DUANE

Om den kommer paa rute og lander fra nord, saa er jeg perfekt plassert paa nord siden av fergen omringet av en million Fahrenheiter.....

Det fortjener virkelig Erik Bye.
Traff på han en gang når eg jobba som servitør (på Atlantic)
Eg serverte han torsk og masse rødvin.
Fikk en hundrings i tips også (på 80-tallet)

Trodde han alltid drakk portvin?

Om den kommer paa rute og lander fra nord, saa er jeg perfekt plassert paa nord siden av fergen omringet av en million Fahrenheiter.....

Han fløy litt lenger enn planlagt og landet fra sør - så no luck. Den er ikke malt ennå heller, så no big deal. Siden den var på Everett, er det jo en mulighet for at Matt Cawby knipset den.

Back