![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etter tips kom jeg over et innslag med Trygve Hegnar på P4 i dag, som bedyrer at han alltid sitter bak gardina, eller - gjør han egentlig det?
Her har jeg sammenfattet saken: Charter eller rutefly? - Jeg er en fornuftig mann, jeg sitter alltid bak gardinen på turistklasse eller med charter – det spiller… Det er akkurat det samme for meg!! Poenget med charter er fantastisk, for da kommer man dit man skal, kort og billig. - Noe som er helt enestående er at Norwegian begynt med rutefly til Dubai! Jeg har ikke tenkt meg til Dubai, altså! Man kommer overalt med rutefly – billig og med charterfly – billig! Men sitter du bak gardinen??! ![]() - Alltid!! - Du gjør ikke det?! – Skulle jeg sittet på bussiness? – Å betale dobbelt så mye eller tre ganger så mye for få en liten flaske vin, det er ikke min stil! Hegnar sier han har lurt på hvem som sitter foran. – Jeg prøvede å notere meg det en periode og bruke det i en eller annen sammenheng. Nei, jeg vet ikke jeg.. - MEN litt ærlig skal jeg være. Hvis jeg reiser oversjøisk, til Dubai eller Thailand, som jeg heller ikke skal reise til, hehe, da hadde jeg selvfølgelig valgt businessclass eller et eller annet. Jeg var med barna mine i Sør-Afrika i påsken for et par år siden. Og da slo vi til med businessclass og senger som vi la ned og sånn. Da besvimte barna og ville legge seg med en gang. Hehe! - Da var det verdt det! Last edited by AirbusTrond; 12-06-2009 at 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan jo være enig med han i at det ikke er noen vits i å betale for biz for turer på under 2 timer. Men 5 - 12 timer på en chartermaskin? ALDRI!! Det tror jeg heller ikke Hegnar ville ha gjort, hvis han visste hvordan det var.
Typisk en riking som skal vise måtehold, som sikkert er politisk riktig. Hegnar er og blir en populist! Skulle ikke forundre meg om han seiler opp som kandidat til finansministerstillingen i en fremtidig (grøss) FRP regjering! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så Hegnar flyr bak gardina innenfor Europa, men foran gardina på lengre turer. Det er vel fornuftig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Han er iallefall ærlig nok til å innrømme at han bryter med egne prinsipper ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hegnar høres omtrent ut som travel policy'en på jobben min; flyr du mindre enn 4 timer, så flyr man economy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På Petremorgen forigårs nevnte han at han har EB Gold. Tydeligvis vært mye i radioen denne uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fullt forran gardinen igjen | SQ321 | Flyforum | 13 | 16-03-2017 09:42 |
Hvorfor er alltid SK4175 alltid forsinket på søndager? | KLM 1200 | Småprat | 9 | 09-04-2014 02:03 |
Opel-reklame bruker klasse-gardinen for effekt | robertaas | Småprat | 18 | 11-03-2014 19:11 |
Kunden har alltid rett, eller? | Discus | Småprat | 8 | 05-06-2013 18:41 |
Debatt på hegnar online | MountainDew | Flyforum | 9 | 20-07-2006 10:28 |