![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
..synger The Eagles, og siden jeg nå går og venter på å se de, passet denne bra som en tittel på en liten "venter-på-Eagles-rapport", siden jeg venter på å dra til Bergen for å se de spille, og siden (jeg tror hvertfall?) weeds kan bety gress
![]() ![]() Speedbird hadde lovet meg, at han skulle komme å hjelpe meg med klippe en plen, ved hjelp av et av forsvarets helikoptre, men siden jeg ennå ikke har hørt noe helikopterlyd, ble det på tide å ta saken i egne hender. Hvor: En plen i Maura Framkomstmiddel: Husqvarna R 147S Inflight Entertainment: Medbragt iPhone Servering: Fun Light bringebærsaft. Dagen begynte forholdsvis sent, og batteriene ble ladet opp med en omelett, før en fant veien ut til en garasje, der denne stod: ![]() ![]() En Husqvarna, selvgående, så lenge jeg orker å følge etter, og holde inne et par håndtak ![]() ![]() Som vi ser, ikke en sky over Maura-himmelen i dag. Varmt var det og.. ![]() Den første lille biten med plen, ligger adskilt for seg selv, i et hjørne på tomta. Pleier alltid å klippe denne først. ![]() Etter å ha forsert den forholdsvis lite trafikerte oppkjørselen, har man resten av plenen ![]() Og videre bortover.. ![]() Rundt et hjørne.. ![]() Og rundt neste hjørne.. ![]() ![]() ..og siste hjørne.. ![]() Bak garasjen må man også ta.. Den totale reisetiden, var på ca et par timer medinnlagt drikkepause (som drøyde ut til en halvtime, så ca halvannen time effektiv reisetid), og fra start til stopp var det vel kanskje et par meter i luftlinje, dog har jeg nok gått mye lenger. Servering etter en time, og det smakte godt med bringebærsaft både da, og ved reisens slutt ![]() ![]() Taker for titten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvordan gikk det med knyttnevetesten?
![]() Takk for fin rapport! Ser fram til flere fra deg i nærmeste framtid ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glimrende TR, selv om jeg er litt usikker på om denne kan godkjennes siden du ikke har riding lawn mower .... det er på grensen når transportmiddelet må skyves. Pluss for rotoren, dog ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Genial TR Martin
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morsjon & Light saft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sviktet litt med helikopteret der, ja .. Vi har kun F16 på Kjevik, så tenkte egentlig å ta en av de - gjøre en lowpass med etterbrenner, men siden disse er treningsobjek for elever, så ble det litt ekstra jobb ... Kan komme tilbake med 412 til midtsommerklippen!
![]() Ellers einen herlichen rapporten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |