![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Tidligere vært hos Southwest.
http://www.forbes.com/business/services/feeds/ap/2005/02/22/ap1841440.html
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke så rart at det blir en som har jobbet for Southwest. Håper han kan være med på å snu skuta...(...selv om jeg nok tror at varemerket ATA forsvinner i løpet av noen år!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Set ville være rart om ikke Southwest sluker ATA, eller biter av det, etter at de gikk inn i codeshare-samarbeidet. Bedriftkulturen er det viktigste SWA har, og den kan trues hvis de har selskaper som "hangarounds", ikke helt innenfor, men nok til at de kan komme i kræsj med de ansatte i SWA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Southwest er ute etter å bruke ATA til å fly steder de selv ikke vil inn, som f.eks. Newark/La Guardia, Washington og San Fransisco. Og Hawaii. Derfor tror jeg de er interesserte i at ATA overlever som eget selskap. Denison er satt inn nettopp for å soerge for at dette skjer. Mannen er en gammel ringrev og jeg tror han har gode muligheter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Pga at flyplassene er trange, forsinkelser etc? Problemet da blir at folk som kjøper en billett gjennom SWA kan risikere å få et dårligere produkt enn de ville fått hos SWA. Dermed blir paxen misfornøyd og flyr med noen andre. Det var det med skomakere og lester.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Vel - det samme gjelder for vaare gjester ... Southwest har ikke seating, ingen Business Class ....
Ellers besvarte du ditt eget spoersmaal ... Southwest unngaar aa fly til steder hvor de faasr problemer med sine korte turnarounds. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air France KLM får ny CEO | LN-AFG | Flyforum | 14 | 21-02-2019 17:27 |
Hva får jeg får SAS-poengene? | Fry | Reiseforum | 5 | 06-08-2014 20:14 |
Thai Airways får ikke selge pakkereiser-> Nå får de det allikevel | jameson82 | Reiseforum | 2 | 29-03-2012 18:52 |
ATA | LN-MOW | Samlerhjørnet | 9 | 18-12-2008 20:29 |
ATA | SQ 777 | Flyforum | 3 | 30-01-2007 15:40 |