![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Etter diverse TV program og bøker, tidsskrift har jeg sett at dette har blitt det nye US feriemål for pensjonister( passer jo godt for Reidar
![]() Hadde tenkt oss til Costa Rica, men har nå droppet dette foreløpig. Neste høst-vinter hit for en ukes tid.. Noen erfaringer ??. CO har supertopp priser. Men KL frister også. Selv om dyrere. ( Neste prosjekt etter dette blir definitivt Colombia !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Itte vet je, men jeg har fire pappesker stående i garasjen med budpapirer for den nye kanalen ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CO har priser til Panama og Costa Rica for rundt 250-300 daler t/r. Fruen og jeg hadde tenkt oss en tur til ett av stedene i hoest med ett par CO vouchere som er paa vei. Kanskje en koordinering, kamerat??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Will keep you informed,.. Tommy
![]() Forresten, folkens ta en ttt her ! Minner vel om noe helt annet ?? ![]() http://www.trumpoceanclub.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Men dette ser da ikke ut til å være "Reidar-klasse"? BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Joda, Reidar reiser billigst mulig på flyet i 12x2 timer og har derfor råd til en uke i Bangkok på Shangri-La eller Oriental
![]() Minst en uke eller to ! Var heller Dubai jeg tenkte på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og da har vi gjort litt om på ferieplanene og tar Europaturen senere i høst.
Costa Rica blir reisemålet Billett med CO er bestilt, fruen i F, jeg som Plat tar sjansen på oppgradering 5 dager før avgang, flyene er tomme i F. Reiserute ORD-IAH-SJO lørdag 5. september. 272 daler per person kom herligheta på + 30K poeng for å bekrefte fruen i F (15K hver vei) Har hyra en gigantisk 4wd og setter kursen mot vestkysten etter ankomst rett etter lunsj Suite all inclusive for 139 dollar natta her. Ikke verst! http://doubletree1.hilton.com/en_US/...LW32CSGBJBNMQQ Retur til San Jose tidlig fredag der vi tilbringer dagen og natta, retur til ORD via IAH på lørdag 12. sep. En uke i all inclusive + flybilletter og Mitsubishi Montero for hele ferien for 1400 dollar må jo sies å være levelig? Last edited by Tommy777; 29-06-2009 at 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det hotellet så flott ut! Merker misunnelsen steg noen hakk..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
FLIGHT INFORMATION
Day, Date Flight Class Departure City and Time Arrival City and Time Aircraft Meal Sat, 05SEP09 CO463 R CHICAGO OHARE (ORD) 5:45AM HOUSTON BUSH INTL (IAH) 8:15AM 737-800 Breakfast Sat, 05SEP09 CO1528 R HOUSTON BUSH INTL (IAH) 9:12AM SAN JOSE COS RICA (SJO) 11:45AM 737-800 Breakfast Sat, 12SEP09 CO1485 R SAN JOSE COS RICA (SJO) 6:30AM HOUSTON BUSH INTL (IAH) 11:13AM 737-800 Breakfast Sat, 12SEP09 CO146 R HOUSTON BUSH INTL (IAH) 1:20PM CHICAGO OHARE (ORD) 4:01PM 737-900 Snack |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser meget bra ut , Tommy . Har tenkt på Costa Rica mye selv, så mye at jeg har flere guidebøker fra Amazon allerede..
Men det blir nok Panama først.. ![]() ![]() Må dytte Colombia ut i 2010... Har allerede fire bøker om dette landet til studier. Last edited by SQ 777; 30-06-2009 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Panama er jo rett ved siden av CR. Tror ikke det blir trip report, men kan selvsagt ta en del bilder dersom det er av interesse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Absolutt av interesse... Om ikke så mye tripreport om flygingene , så om flyplassen der nede..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Der ble det jaggu meg tur til Panama også. Fant grisebillige billetter med CO via IAH til skarve 340 dollar, med ett par vouchere ble det 240 pp t/r. Reiser Thanksgiving helga, 5 dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bra miks med flytyper ser jeg. Nesten hele grisebingen til Dag er satt opp: 700, 800 og 900. Kanskje man får testet ut nye Direct TV mellom ORD-IAH??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vår Panama er nettopp i boks også. La den i signaturen akkurat nå.
Byttet bevisst ut Dags gris på IAH-EWR med 772 slik at den kommer i loggboka også.. ![]() Stopper tre dager i Houston på hjemreisen for shopping istedenfor NYC , kun for forandingens skyld. Koste oss så mye der på weekend tur med AF 773 påsken 2006... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bra du tråkker opp løypa. Driver og spaner etter hotell nå. Siden vi kun er det 5 netter, tror jeg Panama City er veien å gå. Eller?
Dette så ganske panser ut. Ikke åpnet enda: https://www.starwoodhotels.com/prefe...ropertyID=1713 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hyra en Nissan Xtrail for 210 dollar for hele perioden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi er foreløpig her..
http://www.radisson.com/hotels/panpcit Grunnen ? Intensive studies av tre oppdaterte nye guidebøker vedr. lokalisering med utsikt, og det beste for meg ![]() ![]() Les da kan M trygt gå ditt mens jeg gjør som BizFlyer, drikker... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva er prisen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
$ 175 OG $ 230 pr. natt, snitt $ 202.50 .. Senior ( greit i "USA" der er man gamling tidlig
![]() Vil følge opp og se om de går ned senere.. Mekker du andre bedre ??? ![]() Edit: High floor Exec. room Last edited by SQ 777; 09-07-2009 at 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Panama-tråden | robertaas | Reiseforum | 12 | 23-09-2015 07:47 |