![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Singapore airlines har i den siste tiden hatt helsider i de største avisene for deres Business produkt. Ingen av disse reklamene går på destinasjoner eller priser. De reklamere kun for deres generelle produkt busniess produkt.
Se i dagens Aftenpostens morgenutgave. Her kan de ikke hatt danske pr rådgivere, for makan til sløsing med penger. "Fra Norge flyver man lige ige business" ![]() Last edited by MartinL; 01-10-2008 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror ikke nordmenn flyr mindre business enn andre...
Jeg har iallefall ikke inntrykk av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men SQ har et godt produkt, både i biz og eco. Skulle ønske de hadde hatt avgang hver dag fra CPH i stedet for bare 3. Bestilte nettopp tur for fruen til det fjerne østen, og SQ var klart billigst!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg oppfatter SQ til å være relativt dyre i biz - har i alle fall ikke funnet konkurransedyktige priser når jeg har søkt (for reiser til Thailand).
Finner dere som reiser med SQ greie biz-priser til østen, og i så fall hvor?
![]() |
#6 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tenker de reklamer mye fordi det er stor sannsynlighet for at de kommer til å åpne OSL-SIN...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Evt. fly til Krabi og vent på nærmere instruks der. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Virker som SQ i turistklasse er klart billigere fra London enn fra fx. København i høysesongen. Bizz billetten kostet derimot ca. 30 lapper, ja.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser at SQ fortsatt reklamerer like heftig i endel aviser om dagen. I dagen D2 har de en helside hvor de reklamerer for business class produktene i sine 380 og 773ER fly
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
De har nettopp hatt en ny runde med å skru opp prisene på produktene og å spare og spinke på de mest utrolige ting, og det merkes seriøst fremover i kabinen. Det som før var SQ sitt kollektive skryte-kor på http://sqtalk.com er etter hvert en gjeng folk som reiser mye og knapt nok synes det er noe igjen av det som var bra... og det sier sitt. Har sett det samme selv.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg blir glad hver gang jeg ser reklame for Singapore i norske aviser
![]() Men det jeg skulle ønske var at man kunne søke opp priser og bestille direkte på hjemmesidene deres fra OSL med tilsluttningsfly. Hvorfor har de ikke det når de markedsfører seg her i landet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Fløy A380 tur/retur LHR/SIN i høstfrerien. Litt tungvint når vi skulle til Phuket, men hva gjør man ikke for å få fly i 2. etg.
Det var i alle tilfeller rimlig. Sendte minstemann hjem fra BKK efter en uke (BKK-CPH-TRF og rett på skolen i 2. økt) med SAS og det var dyrt (og dårlig) i forhold. Første gang med SQ og må få si at "The Singapore girl" ![]() Veldig bra !!
![]() |
#16 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Vi/jeg reiser alltid med SAS til CPH/CDG eller favoritten ZRH bestilt gjennom reisebyrå. Skulle ønske man kunne planlegge og ordne reisen selv direkte på www.singaporeairlines.com (med OSL som avreisepunkt) så man kan velge de beste rutene og bestille direkte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Jeg kunne godt tenkt med å benyttet Singapore Airlines når jeg skal til Kuala Lumpur snart men prisene ligger langt over det som SAS opererer med og da blir det dessverre uaktuelt. Etter det jeg har sett må man ut med minst 45.000 kroner dersom en skal fly business med Singapore Airlines fra London...men det hadde vært fantastisk å få prøve business klassen på SA A380 ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 | Bizflyer | Flyforum | 58 | 15-09-2020 14:58 |
Widerøe markedsfører Nord-Norge med bilder fra Danmark | Dag Viking | Småprat | 7 | 16-05-2013 18:06 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |
Lufthansa skal øke kraftig i Norge | MartinL | Flyforum | 19 | 30-01-2010 03:26 |
Kraftig bakrus for Aeroflot i Norge etter DY's inntreden? | litt-amatør | Flyforum | 52 | 10-12-2007 10:41 |