![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
I dag har jeg vært en tur i hovedstaden, og da jeg kom hjem var det rett før en bekjent fra Torp ankom med Sandefjords Cessna 172 LN-ALU. Bildene er postet mest for å vise at det er sommer i Hamar. Selv om det var sol i Oslo i dag var det dessverre overskyet lenger nord.
Rakk ikke å få med landingen siden jeg så LN-ALU bremse på RWY idet jeg svingte opp til flyplassens parkeringsplass. Men jeg rakk ut på apron før de hadde parkert helt ![]() Parkert, og med vinduer/dører åpne for ikke å komme til en badstu etter at man har snakket litt flyprat og betalt landingsavgiften ![]() Jeg klarte vel ikke helt å dy meg men - de fleste ser vel sikkert hva det er denne gang på de to neste bildene... ![]() Sprekk i flyet! ![]() ![]() Etter god airmanship trekkes flyet lenger bort fra parkeringsplassen for biler slik at ikke oppstarten gir sandblåsing av alle biler rett bak flyet ![]() Kameratene tar farvel og setter kursen mot Torp og penværet ![]() God tur! ![]() En annen bekjent, som ofte flyr fallskjermhoppernes fly LN-TSB skulle selv få hoppe i tandem i dag. LN-TSB er lastet og klar til start ![]() Taxer ut, ![]() Tar av, ![]() Og lykke til! Resten orket ikke jeg å se! - Flygere i fallskjerm betyr ulykke i 5 år! ![]() Man skal sannelig ikke se bort ifra at det kommer flere bilder fra Hamar i løpet av sommerferien! God sommer alle sammen!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Virkelig fine bilder dette Andreas! jeg synes bilde nr.2 var rå stilig.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Pent Andreas! Synd du har fått noen distracting objects på bilde fem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Han synes det er distraherende at du er på bildet... kanskje det er noe på gang
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Og nei, det er ingen på gang. Jeg velger forsåvidt heller LN-ALU enn Espen. ![]() Last edited by LN-EIR; 10-07-2008 at 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Det overrasker sikkert, men den satt faktisk på helt tilbake til Torp.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hamar Flyplass historie | Tertit54 | Flyforum | 5 | 04-01-2009 17:39 |
Rekordforsøk Hamar Flyplass | seilfly | Flyforum | 13 | 01-05-2008 01:29 |
Hamar 31.des (LN-HAX, LN-TSB, LN-KLB, LN-DAH) | seilfly | Bilder & foto | 6 | 02-01-2008 07:11 |
Noen bilder fra Hamar Flyplass! | OEriksen | Bilder & foto | 5 | 29-07-2007 21:45 |
(real) Bilder fra Hamar Flyplass | seilfly | Flyforum | 2 | 09-11-2004 20:30 |