![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Beijing!
Har endelig kommet meg tilbake på hotellet etter 2 dagers innleggelse på sykehus, og har derfor mistet muligheten til å fly tilbake med Lufthansa idag, noe som var veldig trist, da jeg virkelig hadde gledet meg til å fly A346 for første gang.. ![]() Forsikringsselskapet vårt har dessverre booket oss på Air Chinas flyvning fra PEK-ARN, med en gammel og slitt 762.. Har lest om elendig service, og elendige fly.. Selv om vi ba om å slippe Air China eller Aeroflot, men det kunne de ikke ta hensyn til, noe som jeg kan forstå. Kan jeg i det hele tatt forvente noe fra dette selskapet? Er det noe jeg kunne ha gjort for å ha fått en litt bedre tur? Kan f.eks. forestille meg at de har nogenlunde rimelige oppgraderinger til biz? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
tenk om det kunne bli en hyggelig opplevelse å fly noe sjeldent ?
kan jo være servicen er bra på denne flighten Chin up Audunn |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det eneste som er helt sikkert er at hvis en forventer at dette blir helt jævlig, så blir det nok det også! Med riktig vinkling, så kan det bli en fin tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Man hører så mangt. Jeg har kolleger i KUL som misliker dem sterkt, men de er bortskjemt med MAS og Singapore Airlines. Også må de visstnok fly med 737 fra KUL til Taipei og HKG, noe som tar min. fem timer. Men det slipper jo du.
Gå til verket med et åpent sinn. Det er oftest bare KLM som lever opp til rykter om elendig service... Husk å rapportere når du er kommet hjem! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air China, China Eastern og Southern slår sammen sin Cargo avdeling til et selskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 27-06-2015 00:32 |
Air China | sentry | Reiseforum | 7 | 21-11-2013 00:10 |
Air China skönhet!! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 2 | 30-03-2012 21:19 |
Air China | ENGM 911 | Bilder & foto | 6 | 12-06-2010 16:47 |
Air China.... | Chainly | Flyforum | 7 | 20-06-2006 09:32 |