![]() |
|
![]() |
#1 |
Rocketeer
|
![]()
Hei!
Været var ikke på min side idag på Værnes, men det ble jo ikke så halvgærnt likevel. Sterkere tilbake neste gang ![]() Først en Cessna 172, Værnes`s kjære LN-HOF: ![]() Så vår neste favoritt, Widerøe sin Dash 8-100: ![]() Så til klassikeren, Boeing 737 representert her ved LN-KKP fra Norwegian: ![]() Og nå til det STORE trekkplasteret denne fredags ettermiddag, A330-300: ![]() ![]() Trangt ved den innerste Gate`n. Shutdown og push inn til Gate: ![]() I min iver under fotografering og slikt hadde jeg tatt bilde med feil ISO, og været var grått. Dessuten er det håndholdt 400 mm, og det vises dessverre ![]() Og ja, nå jeg ser kornet som har lagt seg der... hehe Last edited by gilberg; 31-05-2008 at 02:49. Reason: Støvkornet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ble ikke et dårlig resultat som du selv prøver å foreslå da!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor er bildene tatt fra? Tårnet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, det lurer jeg også på! vi var en liten gjeng som stod på haugen. Fine og anderledes vinkler på bildene dine! 400mm, hvilket objektiv?
Massivt å se en så stor maskin på værnes. Bilder kommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rocketeer
|
![]()
Ja, jeg fikk komme ut på taket på tårnet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Høy Iso midt på dagen vil ofte gi overeksponerte bilder. Det syns ikke her! Litt justering i Levels hadde gjort seg. Bildene ser skarpe og fine ut. Et godt utgangspunkt for redigering!
![]() |
#7 |
Rocketeer
|
![]()
SE-DYD: Jeg justerte lukkerhastighet og blender, men tenkte ikke på å sjekke ISO. Det er lett å komme borti på kameratet. Og når det er høy ISO har kameraet mitt en tendestil å bil veldig kornete, spesielt på skygger. Det er et Nikon D50 nemlig
![]() Paaljt: Objektivet er Sigma 400 mm. uten zoom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Det med å glemme å stille tilbake kamera etter ekstreminstillinger er lett, og det er en utfordring de fleste sliter med vil jeg tro!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spottetur ENVA og hvor kan man stå | LN-SKI | Flyspotting | 1 | 11-06-2012 12:55 |
4.spottetur bgo | flyBG | Bilder & foto | 2 | 10-06-2012 19:03 |
Spottetur | FlyboyKarsten | Flyspotting | 51 | 15-03-2012 10:38 |
Spottetur ENVA 14/5 | gilberg | Bilder & foto | 3 | 15-05-2008 14:26 |
Spottetur BGO | sirpjalle | Bilder & foto | 23 | 09-04-2008 22:21 |