![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå kan jeg snart sjekke inn til morgendagens utflukt til Stavanger. Tur retur på samme dag med mye bagasje ( da er det godt med priority på bagasjen )Står på scenen i Stavanger i morgen kveld og rekker akkurat siste fly hjem og dermed onsdagens tur til Italia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Hvilken scene EB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Stavanger`n...den gamle misjonsalen! Er du i hjembyen er du hjertelig velkommen til forestilling klokken 17:30.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Bare så synd at det aldri betyr noe når bagasjen skal på båndet på OSL. Dog litt bedre på SVG. De gidder jo heller nesten aldri putte på slik rød sticker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke enig... Dette funker veldig bra - selv uten sticker og også på OSL. Særlig på OSL der jeg er mest opptatt av å komme meg fort hjem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
Funka iallfall ikke særlig bra på torsdagen. Min bag var en av de siste på båndet på OSL.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hvordan er det når man sjekker inn på automat? Sist gang jeg reiste på full fleks fikk jeg ingen rød lapp - automaten skrev i stedet 'priority' på selve tagen, egentlig ganske usynlig. Bagasjen kom da også til sist...
Hva går egentlig Reiseradioen FM747 ut på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg flyr full flex BGO-OSL på torsdag eller fredag, så da skal jeg telle bager før min kommer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Alt funket (igjen) i går. Flyen gikk noen minutter tidlig og landet ca. 10 minutter tidlig. Kofferten min kom først på båndet... Ombord var det kaffe og te gratis - og hjem igjen var det innkjøp av en italiensk rødvin som smakte megt godt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Min bag kom som nr 17, av et temmelig fullt 734. Jeg hadde hele 01DEF for meg selv, men lenger bak så var de fleste midtsetene tatt.
Ingen av baggene som kom før min hadde priority-tag, så det var vel bare flaks denne gangen.. Tragisk er det jo likevel at det tar 20+ min fra man går av flyet til bagen kommer på båndet.... Standard OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-Tallinn-Brüssel-København-Oslo-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 17 | 03-07-2012 12:50 |
Oslo-Bergen-Alicante-Madrid-København-Stavanger-Oslo | FlightDeck | TripReports | 19 | 15-03-2012 12:07 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |
Oslo-Stavanger-Oslo | EB | TripReports | 15 | 04-12-2006 06:51 |
Oslo-Stavanger 9 timer og 5 minutter | EB | Flyforum | 7 | 18-09-2005 16:04 |