![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kommer en tur opp til Bergen torsdags kveld (10. april) og reiser hjem søndags kveld (13. april). Hva er det som pleier å komme utenom smågrisene til DY og SK?
Men uansett, jeg har ikke spottet på BGO før, og er været godt, så har jeg lyst til å ta turen opp og for et par timer eller noe sånn. Noen som har lyst å være guide for noen timer? Pål EDIT: beklager overskriften, den ble litt feil......
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
er vel en og annen grønn kråke innom BGO vil jeg anta
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du ser det samme der oppe som på Sola i det tidsrommet der
Bortsett ifra Futura på lørdag, som kommer med kjerrer som har vert innom Sola, i sin ungdom. Lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det hadde kanskje vært en god idé om alle ildsjeler på hver flyplass gikk sammen og lagde en spotters' guide med kart og rutetrafikk-info som kunne ligget på www.flyspotter.net (Norsk Spotter og Flyentusiast Forening)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Leorim, litt uvesentlig hva som kommer for min del, jeg har ikke spottet på BGO før, og har bare lyst å prøve, så enkelt er det egentlig....
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Absolutt en god idé. Jeg kikket på flyspotter.net her om dagen og tenkte at "noen" skulle ha laget en spotterguide for Trondheim, Værnes. Så kom jeg til å tenke på hva det var som utgjorde en slik forening: medlemmene; og det skjer jo ikke mer enn hva medlemmene faktisk tar initiativ til; det være seg medlemmer i styret eller helt vanlige medlemmer.
Dersom jeg får tid til det tenkte jeg på å få med noen til å lage noe for TRD
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Nå har jo toget alt sporet av men... Det er flott at det lages spotterguider rundt om kring men det aller beste er jo at det blir kjent hvor man kan finne de... om de ikke blir lagt på NSFF sine sider vil det jo være mulig å be de om å legge ut en link til hvor spotterguiden er for f.eks. KSU
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hallo....? Nå spør jeg fint om noen har lyst å være guide i helgen, og ja jeg er enig med resten av gjengen, spotteguider over norske flyplasser er en kjempeide.
![]() Men hva med meg???? ![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er vel ting på gang i kulissene som jeg forstår...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Airbus 330. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
Viss det er krise, så skal eg heller kjøra deg bort etter at du har laga frokost til meg :-) -Men det forutsetter at resten av gjestene også vil vera med, fint ver, og helst nordavind, så kan me stå på vestsida av treshold og knipse på landing ![]() Kanskje eg skal sjå om eg får teke meg litt tid å lagt ein "spottegud" for BGO ein dag? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Skulle gjerne vært guide for utenbys spottere på Flesland, men jeg er desverre på Geilo denne helgen. Der er det ikke mye fly å spotte...
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
...det er ikkje mykje på BGO heller.... Har tilbydd han iskald pils i stova og, men neida, han vil heller stå ute å fryse og sjå på sk og dy's 737'ere....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jobber nattevakt resten av uka,- så tidlig søndag og så natt til mandag igjen...
-Men har jo muligens dagene og ettermiddagene til disp, skulle det være av intresse.... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
4.spottetur bgo | flyBG | Bilder & foto | 2 | 10-06-2012 19:03 |
3. spottetur! BGO | flyBG | Bilder & foto | 10 | 09-06-2012 22:54 |
andre spottetur (BGO) | flyBG | Bilder & foto | 20 | 30-05-2012 20:43 |
første spottetur!!! BGO! | flyBG | Bilder & foto | 10 | 28-05-2012 20:29 |