![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter at Aeroflot tok over Arkhangelsk i senhøstes, har Aeroflot Nord blitt opprettet.
De nye Aeroflot-fargene blir videreført, men med andre titler og en annen variant på halefinnen. Synes det russiske flagget gjorde seg bedre på halen enn denne varianten: http://www.avl.aero/Phot/ANFirstAC.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Denne var tøff synes jeg. Jeg gir den en sterk 5´er.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dags för ett franskt uttryck C'est cool!!!
![]() En 6:a |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Very nice.den nye Aeroflot liveryn er veldig fin,både den her og den på deres andre nye livery.En klar 5+
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Stilig! For første gang gir jeg en russisk maskin 5+!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
9 på 10-er terningen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
5 på 6'er terningen
![]() Aeroflot har virkelig fått farger som faller meg i smak !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
noen som har link til noen nyheter om at aeroflot har tatt over Arkhangelsk Airlines?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Mon tro om vi får se Antonoven til Arkhangelsk Airlines i TRomsø i nye farger...? Eivind, du har fløyet med dem til ARH? Jeg skal kanskje den veien i mars 2005, og lurer litt på om det blir en ukonvensjonell opplevelse..... jy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, jeg reiste i fjor høst TOS-MMK-ARH t/r, og det var veldig spennende. Enkelte i reisefølget mitt begynte å gråte da de skulle boarde, fordi de var så redde. La merke til at det var mye slitasje, blant annet at dekkene var veldig slitte. På enkelte seter var setebeltet ødelagt, men de var knytt fast med en god gammeldags kjærringknute.... sånt blir man betrygget av. Men selve flyturen var helt OK. Det var nesten som å fly med WF DH1, bare at det bråkte litt mer. Vi fikk mat, som faktisk var ganske god, og fikk god gammeldags russisk vodka for å roe nervene...
![]() ![]() På turen tilbake fikk jeg, med god hjelp fra en russisk kamerat, komme fram i cockpit. Det var kjempemessig, og kapteinen sa til meg at flytypen var den tryggeste i hele verden, og at akkurat det individet vi fløy da hadde vært i tjeneste i ca 20 år. (Kapteinen var i tillegg til å være flykaptein utdannet ingeniør på NTH i trondheim...) De var fire stk i copckpit, kaptein, styrmann, navigatør og maskinist. Når du reiser, vær forberedt på mye køståing når du mellomlander i MMK og skal igjennom passkontroll, toll og security. Innsjekks"skrankene" i MMK er også en morsom opplevelse....! Eivind |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Håper på å få å se en Tu134 eller 154 i TOS snart... gjerne med ny livery....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Slett ikke verst, det så bedre ut enn moderselskapet etter min mening. Sterk 4'er.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sent mange slike aeroflot fly i like farger i warszawa på flyplassen der( lignedne aeroflot fly står oppstilt i warszawa hver morgen som ca. klokken 1000)
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aeroflot-Nord i trøbbel | LN-MEH | Flyforum | 23 | 30-07-2009 07:21 |
reg på aeroflot nord @ osl | wizard | Register- og ATC-Forum | 5 | 29-12-2008 19:00 |
Aeroflot Nord på OSL | Kingstone | Flyforum | 14 | 16-07-2007 23:43 |
Aeroflot-Nord | LN-MEH | Flyforum | 23 | 31-05-2006 22:57 |
Aeroflot Nord | LN-MEH | Flyforum | 4 | 06-04-2005 17:41 |