![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
http://epn.dk/handel_service/turisme...cle1272320.ece
http://www.nordjyske.dk/Lokalt/aalbo...674542%2c5%2c3 Ny flyrute til Paris Aalborg-Paris direkte. Det bliver en realitet, når flyselskabet Sterling åbner en ny rute til den franske hovedstad 2. april. Avisannonce Annonce - Med ruten vil vi gerne signalere, at vi prioriterer Nordjylland højt og ønsker at gøre det nemt og billigt at komme ud og opleve Europa, siger kommerciel direktør i Sterling Michael T. Hansen. To ugentlige afgange I første omgang bliver der to ugentlige afgange til Paris - henholdsvis onsdag og søndag - men direktøren vil ikke afvise, at det kan blive til flere, hvis ruten bliver en succes. I Aalborg Lufthavn, er der ikke overraskende stor begejstring over Sterlings opprioritering af Nordjylland - Jeg er overbevist om, at Paris vil blive en meget attraktiv destination, som vil medvirke til, at vi i 2008 vil opleve fortsat vækst i antallet af passagerer, siger lufthavnsdirektør William Bluhme. Samtidig med den nye rute gør Sterling det også nemmere at rejse til en række andre destinationer. Fra 2. april kan rejsende, der flyver via København, nøjes med et boardingkort og et bagage check-in. Billetter til den nye rute til Paris bliver sat til salg fra i dag.katrine.schousboe@nordjyske.dk Last edited by Bll spotter; 20-02-2008 at 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var overraskende må jeg sige !, men jeg tror bestemt på ruten !
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det ser ud til at Sterling har tiltro til deres satsning i Ålborg - indenrigsruten mellem AAL og CPH udvides også med en ekstra daglig afgang fra sommerprogrammet, således at NB vil flyve 5x daglig i stedet for 4x daglig.
Interessant med deres nye connection program fra AAL via CPH - jeg vil gætte på at vi meget snart vil se samme koncept fra Bergen når deres rute til CPH derfra åbner.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja denne ruten har jeg troen på.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Flyr Sterling til Orly?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CDG fra AAL,BLL,CPH
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ud til at de starter med GOT-CPH og connection via CPH
http://www.sterling.dk/da/home/fligh...ap.htm?org=GOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Den 28. marts starter Sterling flyvninger mellem København og Gøteborg på den svenske vestkyst. Der bliver to daglige afgange på hverdage og en afgang dagligt lørdag-søndag. Flyvetiden er 45 minutter, og der flyves med en Boeing 737. http://standby.dk/news/15096
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Interessant at NB nu går ind på GOT-CPH - den havde jeg personligt ikke regnet med grundet den korte afstand, men NB må jo havde stor tiltro til deres nue connection koncept. Jeg kan have min tvivl, men held og lykke med det.
Mon ikke også snart der lanceres en række destinationer fra BGO via CPH - og hvad bliver næste træk fra NB? SVG-CPH?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Cimber starter Billund Paris | Bll spotter | Flyforum | 0 | 29-06-2009 10:10 |
Iceland Express starter Oslo, Bergen og Paris... | vadheim | Flyforum | 12 | 06-10-2006 09:01 |
Sterling udvider i Ålborg | Bll spotter | Flyforum | 4 | 01-08-2006 11:15 |
Sterling med planer om udenrigs fra Ålborg | Bll spotter | Flyforum | 3 | 30-09-2005 10:43 |
Sterling og Ålborg | PP | Flyforum | 3 | 23-09-2005 13:29 |