![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tripple-seven, Mountaindew og jeg planlegger å dra til Sun'N Fun i April!
Detaljene er ikke helt i boks enda, men vi slenger det ut her på forumet for å se om kanskje noen av dere andre her også skal bortover? Evt. om vi lager ett "vårbord" treff på stevnet?? Dato for stevnet er 8 til 13 April, og stedet er Lakeland, Florida! Sjekk ut websiden til stevnet her: http://www.sun-n-fun.org/ Noen tanker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempeflott tiltak! Alle velkommen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hmm... Du mener ikke Solo-moro??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
MountainDew - dette har ikke du tid til!
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Martin: Hvis jeg fikser en ID-billett på business da??
Ellers noen andre som kan tenke seg å ta turen til stevnet? Dere gutta som bor der borte? DC8-63, LN-MOW, Tommy777, Dag Johnsen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Må innrømme at tanken streifet meg
![]() Vurderte også muligheten til å tjene noen miles på Flying Blue-kortet.. Med en tur til Lakeland i april, samt turen til sommeren, er jeg faktisk farlig nær sølvstatus.. Men da må jeg jo fly et Skyteam-selskap.. ..og Eurobonus poeng får jeg vel ikke om vi reiser på ID? vi kan jo evt. prate om det.. Hadde vært gøy med biz også.. men med min flaks havner vi vel på midten av hver vår 5-seter.. Last edited by Martin; 31-01-2008 at 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det får du ikke, nei..
BTW: Vil du ta turen innom her i kveld og se "Ut i vår hage" hos meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da sitter FedEx Martin i leiligheten min på Maura, og jeg har akkurat demonstrert den heftige hjemmekinoen min!
![]() Han er nå 99% med på denne turen - spesielt etter jeg viste han denne trip-reporten: http://www.ln-mas.com/sunnfun.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Siste:
Da har jeg fått bekreftet påmelding fra; Forumet: Speedbird Martin (99.99%) Mountaindew Tripple-Seven STS: Eskil Kompis av Eskil Har to andre fra STS som er muligens med - Vegar og Kristian. Planen er avgang fra OSL 6 April, og retur 14 April. Vi deltar på stevnet på mandagen, onsdagen og fredagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja..
..årsaken til at jeg tenker dette, er at det er en del ting som skjer på åpningsdagen som er værd å få med seg, en dag til å kikke - og så er det en del artige ting som skjer siste dagen også. Men dette ser vi på - og vi må jo ikke gjøre det samme alle dagene, gjerne noen vil på stevnet ene dagen, mens andre ønsker å dra til Key West, men dette tar vi etter hvert. ![]() Nå har jeg imidlertid rotet litt ser jeg, for stevnet varer tirsdag til fredag. Det er natt-show en av dagene - men jeg må finne ut av hvilken av dagene det er. I tillegg så reiser vi bort lørdag 5 April, med retur lørdag 12 April. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ellers var Speedy innom jobben min en tur i dag, og vi pratet såvidt om turen.. har enda mer lyst nå, og jeg er nok mest sannsynlig med, ja.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Som Martin sier så har jeg totalt 8 vennebilletter i året, og maks to pax per gang.
Denne gang er billettene lovet bort til Mountaindew og Martin. Continental har jo forøvrig pris fra 5500,- tur/retur, så det er ikke så altfor dyrt å reise fullpris heller..! ![]() Veldig hyggelig å se jobben din i går, Martin! ![]() Litt skuffet over at det verken innebar bilkjøring, eller brusautomat til 10,- men kjekt var det! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ferie innvilget fra El Grande Boss på FedEx, så da er resten opp til Skaatun Reisebyrå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Herlich!!
Ich liebe das do hast fri gefåtten! - hmm ... kanskje jeg ikke skal skryte av mine tre år med tysk?? Martin: Nydelig! Vi får planlegge litt i kveld under vårt ukentlige: Solo-Pizza-Ut-i-vår-hage! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Han sa det ikke var noe problem.. I og med at det skal ansettes nye folk, så var det nok av folk til å jobbe for meg den uka
![]() Joda.. krysser fingre for at jeg kommer meg hjem før "Out in the garden".. Byr du på pizza sa du?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, viktig at nyansatte hos dere settes i arbeid, - bare til å tvinge de til å steppe inn for deg 5-12 April!
![]() Ja, er ikke én Grandiosa bra? Har hvitløk igjen fra sist - og i dag har jeg sjekket at NRK virker også! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gammel morro... | FlyVimsen | Register- og ATC-Forum | 2 | 14-06-2016 21:37 |
Morro for unga.. | SudCaravelle | Småprat | 1 | 24-04-2014 07:42 |
Motlys, sol, regn= morro | putzmeister | Bilder & foto | 12 | 20-05-2011 19:35 |
Morro på jobb? | PerJen | Flyforum | 3 | 01-03-2010 20:56 |
Morro i ATL | LN-MOW | Flyforum | 1 | 10-12-2004 06:23 |