![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Noen som kan anbefale et hotell i Helsinki?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har et tips: Hotel Kämp. Det er riktignok et hotell i relativt høy prisklasse, men er også meget bra. Du kan også være heldig å finne litt gunstigere priser fra tid til annen. Hotellet ligger midt i sentrum - nærme hva det nå skal være du ønsker å gjøre i Helsinki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har bare erfaringer fra ett hotell i Helsinki. Det var Hotel Anna. Det frarådes sterkt. Visstnok gammelt misjonshotell. Ikke øl i minibaren en gang. Triste greier!
http://www.hotelanna.com/index8.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Utover det, så har jeg bare bodd på Radisson SAS-hotellene. Jeg vil foretrekke det nyeste som ligger i Runebergsgatan. Helsinki er en trivelig by sommerstid ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jag tycker att SAS Plaza som ligger på Mikonkatu 23 (runt hörnet från centralstationen) är riktigt trevligt. Nu är det länge sedan jag bodde på Royal som Stein nämner.
Men att Helsinki är en trevlig sommarstad, ja DET håller jag helt klart med om ![]() Last edited by Savipix; 30-03-2008 at 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helsinki | EB | Reiseforum | 10 | 04-08-2017 10:45 |
Helsinki + Radisson | Fjordheim | Reiseforum | 7 | 23-10-2013 22:58 |
Helsinki | Concorde | Reiseforum | 6 | 16-03-2009 21:36 |
Oslo-Helsinki-Hong Kong-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 9 | 31-12-2007 19:50 |
Spotting i Helsinki | Jens W | Flyforum | 8 | 02-10-2006 13:11 |