![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
ønskes i fra Vadsø. her skinner sola i dag ögså. kan se ut som at det blir en fin dag
![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Om èn time skal jeg ned på kjøreskolen. Først for en oppvarmingstime, og så til sensor. Så det blir spennende å se om jeg står til klasse B. PPL neste skritt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Strålende morgen fra Tromsø
Her er det også sol , dog noe skyer i området. Men det ergod temperatur , så dagen ser ikke ut til å bli så aller verst. I går så jeg for første gang en 757 "up close and personal"...... Det var Sun Express fra/til Antalya som landet og parkerte på stand 25 i Tromsø. Pax ble busset til og fra flyet faktisk.Herlig lyd ved avgang og landing og en deilig lukt av JetA1 spredte seg idet den taxet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ja, her skinner solen heller ikke, ligger noen tonn med regn i luften i dag ja... Får håpe det blir rolig i dag og enda flere ikke helt oppegående data-brukere drar på ferie....
![]()
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Litt grått, men i allefall opphold for en gang skyld.
Etter gårdagens fototur på OSL fra morgenkvisten til PIA lamdet kl 17:15 - så blir en rorlig dag i dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra sildabyen...Her er det det normale regnværet i Haugesund, ca 14 grader.....
Lykke til med oppkjøringen andeik! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra det nordre vestland. Meteorologene sier vi skal ha regn i dag, men så langt er dette en skivebom. Her er det istedet lettskyet med sol. Og nå er det bare litt over en uke før det blir ferie. Jess!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Overskyet og dagens første drypp kom på vei til jobben. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Litt treg start på dagen her igården etter en tur på byen i lystig lag igår kveld med kolleger. Topsides og Subsea kontraktene(ca 3.7milliarder kr) for Skarv&Idun feltet er nå tildelt og markering av disse milestones i prosjektet måtte feires. Det blir retur med SK4043 senere idag og det er å håpe at det er noe varmere og bedre vestenfjells enn her inne i Oslo. Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag. Kom hjem fra nederland klokka 0:45 i natt. Da også med LN-RPH. Ble ikke sykkeltur pga dårlig værvarsel, men biltur. Sykla på øya texel. Og i brugge. Fikk meg en ny sykkel da
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen ja. Litt sliten i kroppen etter en 20 timers tur fra Beijing i går. Borte er veldig bra, men slett ikke så værst å komme hjem heller. Ha en strålende dag..
![]()
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God dag fra KRS.
Her er det grått som vanlig. Og værmeldingen ser heller ikke lys ut. Bra vær på søndag, men ellers er det overskyet og regn. Godt man ikke har ferie, for dette er deprimerende. Vi får satse på at god været kommer i august!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som melder 20 grader og klart.
Troett i trynet etter aa ha sittet oppe sent og sett Argentina banke Mexico i Copa America. Saa naa blir det droemmefinale soendag mellom Argentina og Brasil! Har nok litt 'catching up' etter to dager med kurs, men det er litt stillere enn normalt heldigvis. Og i morgen planlegger jeg aa 'jobbe hjemme'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Norges hovedflyplass!
METAR 121042Z VRB02KT 9999 -SHRA FEW015TCU SCT025 BKN035 14/11 Q1001 TEMPO SHRA TAF (FC) 120800Z 120918 15005KT 9999 SCT015 BKN030 TEMPO 0918 SHRA BKN010 SCT020CB En trivelig dag å jobbe 10t! Har fått tildelt 4 Finnair avganger iløpet av dagen, den første er unnagjort - å jaggu må jeg si at E-190 er smukk både inn og utvendig. Nå venger dog en E-170 og deretter en A320. ... det meldes ikke om sol før til neste uke! ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Canal + sender alle kampene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Morgen og morgen,fru Blom! Opp kl. 13:25.Den kom altså idag og ikke igår som forventet,rekylen fra ORD-turen.
Fremdeles tørt på Nærsnes,men det ligger noe mørkegrått innover mot Bærum og Oslo.Tror de har det rimelig vått nå.Om 10 minutter er det slutt på tlf. vakten.Da blir det en tur i butikken for å handle frokost! ![]() Zico77 og mikro: Behagelig mange SK-flighter dere har på "tapetet".Fortsett med det!
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Her er det tidvis MEGET vått. På plass for kveldsjobbing, med boller og Eplerose cider fra LIDL...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og jeg har fått jobb på en flyplass annenhver helg. Kurset er igang om noen uker....
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdags morgen | Cecilie | Flyforum | 26 | 31-07-2008 20:10 |
God torsdags morgen! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 22-05-2008 19:06 |
God Torsdags morgen!! | salmon-air | Flyforum | 11 | 08-03-2007 22:59 |
GOD TORSDAGS MORGEN !! | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 29-09-2005 08:53 |
God torsdags morgen | Farmer | Flyforum | 6 | 18-08-2005 15:14 |