![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da er jeg tilbake etter 5 uker i UK. Ikke mye fly jeg fikk med meg, men ett flyshow ble det da. Og tro det eller ei. Det var fint vær. Faktisk litt i overkant fint, så det ble rød nese og masse motlys.
Nyinnkjøpt Canon 70-300 IS linse ble utprøvd. Jeg presset den selvsagt laaangt uttafor vinduet og måtte skuffet konstatere at det ikke funker særlig godt å kjøre 300mm på 1/60 på tross av IS'en. Oh well. ![]() Moro var det lell og vel hjemme får man sette seg til med photoshoppen da. Vi begynner med Red Sparrows. Som sagt var det mye sol så var tøft å jobbe med uttrykket. Og så var det å få formasjonsbilder til å se interessante ut da... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gi gjerne tilbakemelding på hva som funker og hva som blir helt dust. Det er derfor vi har dette forumet, ikke sant? Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så var det Norges neste jagerfly...
![]() En imponerende oppvisning med hopp og sprett man ikke har sett noen F-16 gjøre før... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen detaljer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Riktige ATtaCK-bilder det
![]() Yeovilton ja, fikk bare tre kvarter på museumet der i mars 2006, men jeg fikk med meg hovedattraksjonen - hangarskipdekket med bulder og brak
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Et riktig så barnevennlig airshow dette, med masse helikoptere, noen warbirds og bare noen få bråkejetmaskiner slik som Typhoon, Harrier og F-16. Men Jeppe stiller med det nødvendigste:
![]() Nåh. Et knippe choppere. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var mye bra resultater av vanskelige motiv!
Godt jobbet!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mye action og god kvalitet på bildene. Skrev du noe om hvilken type kamera du benyttet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fantastiske bra bilder, skarpe va de også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk takk folkens.
Jeg bruker en Canon 350D. Telleverket har begynt på tredje runde (altså har jeg bikket 20.000 bilder) og nå begynner jeg å se støv litt for ofte. Tror det må få en overhaling. K |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian air shuttle appreciation day (02.12.13) | kekker | Småprat | 4 | 04-12-2013 21:40 |
2a Juni 2012, svenska flygvapnets Air Force day | L-1011 | Spotteralerts | 3 | 29-08-2011 20:00 |
Another day at the office | sega | Bilder & foto | 11 | 29-05-2010 01:17 |
Air Crash Investigation Day | Roxman | Flyforum | 0 | 22-05-2007 16:23 |
Was a sunny day! | atck | Flyforum | 9 | 02-03-2006 11:10 |