![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Var det noen av dere som er medlem her inne som befant seg rett innenfor porten med lufthavnvakten i går og spottet? Det var tre stykker med oransje vester og en hadde kamera på stativ. Var i går kveld, jeg så dere når det første postflyet landet.
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
OK, ansatte i Avinor? Siden de stod innenfor.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
De andre er gode kompiser som han slipper inn, mens vi andre må stå på utsiden av gjerdet. Vi kjenner alle hverandre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ok, forstår forstår. Du har vel vært på innsiden du også et par ganger?
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hva med å bli medlem i flyklubben? Om det er langt fra terminalen så har du i alle fall kort vei fra kaffetrakter til line
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
....................
Last edited by sega; 25-04-2008 at 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk du no bra bilder av landingen til west air da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Tenkte bare på han med gipsen og han med Zafiraen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis man er litt ydmyk og bruker litt sunn fornuft når det gjelder offentliggjøring av informasjon og evt. bilder man tar når man slipper på innsiden av gjerdet har jeg i hvertfall den erfaringen at det er lettere å slippe inn.
Sutring hjelper sjelden..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er jo ansatt i Avinor så jeg kan jo uttale meg på generelt grunnlag om mitt ståsted.
Jeg har jo hatt fotografer med meg rundt på mitt tidligere arbeidssted i det høye nord, blant annet THS, og det er jo bare hyggelig. Man farter rundt på flyplassen, tar bilder, diskuterer hva som evt kan være sensitivt, skulle det være noe. I all gemyttlighet. Hadde vedkommende solgt bilder som kanskje medførte at jeg fikk spørsmål om hva som egentlig hadde foregått, ja da kan du ta deg faen på at jeg ikke hadde sluppet personen innenfor gjerdet igjen. Faktisk ville jeg sagt fra til alle kolleger om hva som hadde skjedd for at disse ikke skulle komme i samme situasjon. Dette ikke for å henge ut noen, men for rett og slett advare andre spottere som kanskje får tilbud om noe tilsvarende en annen gang. Tillit går begge veier. K |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg holder meg på utsiden av gjerdet, og trives med det også når det gjelder å skaffe info , jeg har mine spioner der ute uansett som gir beskjed om noe nytt skulle ha landet her. Ha en god alle sammen som driver å hiver bensin på bålet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spottere på plattformen på Sola idag | Yankee | Bilder & foto | 10 | 06-06-2011 23:18 |
OSL-spottere ved 19R i går ettermiddag? | Novair | Bilder & foto | 4 | 29-04-2011 23:51 |
Noen spottere ute med laseren sin i går? | Vede | Flyforum | 22 | 16-10-2008 12:21 |
Spottere på Sola i dag, lørdag? | Vede | Bilder & foto | 12 | 31-03-2008 15:27 |
For Spottere: CSA 448 I KVELD..... | ENGM RAMP | Flyforum | 10 | 14-09-2005 23:42 |