![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Visst nye pågripelser i forbindelse med storaksjonen mot B-gjengen da PIA landet på Osl i ettermiddag! Noen som vet noe mer?
Hvordan gjør de forresten dette effektivt? det må skje ofte at politiet venter med VIP eskorte på "wanted"!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Var da på jobb når Frøkna landa, men så ikke noe storstilt i avgangshallen ihvertfall.. så det er nok gjort rimelig diskré.
![]() |
#3 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Kunne ikke dy meg!! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
vel de har vel alt å tjene på å ta det diskret og alt å tape på å lage kaos i en folkemengde!
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Når jeg fløy OSL-LHR for litt siden så var det noen som ble diskret overført fra en bil med bur nede på tramac og opp til bakerste rad før boarding skjedde... med mindre man visste hva man så etter hadde man ikke lagt merke til ting. Jeg ble bare veldig nyskjerrig fordi en som satt ved siden av meg og veldig nærmt på skranken i gaten var veldig frempå og spurte om noe hel tiden i sranken og hoppet opp når kapteinen kom og håndhilste og snakket om noe. Jeg tenkte mer det kansje var en klappsete-optimist akkurat da...
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det skjer normalt ganske ryddig for seg, og normalt står de ved flydøren, noe de også gjorde nå.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En gang vi fløy på ID via Frankfurt fikk vi beskjed ved gaten om at flyet var fullt videre til Kairo. "Jaja", tenkte vi, "da blir det en ekstra overnatting i Frankfurt." Men plutselig kom 3 politimenn i uniform og gikk på flyet. På vei ut igjen hadde de med seg to stykker iført håndjern. Og det passet jo oss utmerket, for da var det plutselig plass til oss og vi slapp en ekstra overnatting
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Texas-tråden (Houston m.m.) | imm | Reiseforum | 69 | 31-05-2022 09:59 |
Texas + New Orleans i sommer - Tips!? | LN-BLO | Reiseforum | 11 | 26-05-2011 17:30 |
Fly styrtet inn i bygning i Texas | Solguden | Flyforum | 6 | 19-02-2010 00:52 |
Salget av F-5 er nå godkjent, Texas neste | sail4fun | Flyforum | 4 | 13-01-2008 19:31 |
Troebbel i Texas! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 15-07-2006 19:45 |