![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Ris bader i sol - måtte det vare. Kaffe, forum og snart NRK Stor Oslo på i bakgrunnen. Den minste italieneren tar meg så opp til toppen av byen og dagens arbeidsoppgaver. Avslutter dagen med en treningsøkt i ettermiddag… Let`s go:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från Senatorloungen på BER. Idag bär det av till Austin på jobb, får se om det går smidigt och på tid. Ser inte fram emot värmen där borta men är rätt varmt i Berlin med. Får se om jag skriver en Trip Report eller ej. Ha en fin dag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen fra Venedig.
Go dag til alle med 7.47 i hjertet❤️
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Er visst et midlertidig innslag av sommer i dag, men som vanlig hittil i år skal det blåse friskt. Satser på at det dukker opp noe ordentlig sommer før man må på jobb uti august en gang. En shoppingrunde venter i formiddag da noen krabber i stykker alle buksene sine...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
GOd morgen fra kontoret.. Super-støl og skikkelig klar for en Turbo uke med Nor-Shipping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Noen møter, og ellers forsøke gjøre minst mulig. Før det er den vanlige hverdagslogistikken på hjemmebane. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra TRD!
Fin hjemtur fra Dubai med Qatar sist fredag, nå sitter man igjen og venter på boarding, i dag går turen til Malta! Solen skinner på Værnes, men kun 10 grader. Er 27 på Malta… ![]() Nyt mandagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Chile. Litt indretjeneste unnagjort og straks av gårde på trening. En tur til Italia i kveld for nasjonaldagsfeiring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Yeah yeah yeah .. Ble litt gammel Beatles på ørene under morgenturen i dag. Avsluttet '50-års versjonen' av Hunter Davies' bok om gruppen i går kveld. Opprinnelig skrevet og utgitt i 1968, så er vel den beste beskrivelsen om deres vei til toppen. Selvfølgelig litt pyntelig tatt i betraktning når den ble skrevet, men lest sammen med biografien til deres 'road manager' Mal Evans, får man vel et godt totalbilde.
Men nå litt forum, kaffe og småsløving inntil svigerbeistet blir sveivet igang .. Ellers er det i dag akkurat 21 år siden jeg tok ett av mine veldig få bilder av Ted ... De var lite å se i Seattle. ![]() Last edited by LN-MOW; 02-06-2025 at 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Calgary. Fra rundt 30 grader og strålende sol lørdag kveld, til rundt 5 grader nå på morgenkvisten. Ting snur for her borte på høyprærien. Straks banen inn til sentrum for nest siste ordinære forelesning. Vårsemesteret her er kort og intenst. Om to uker er det eksamen, og om to uker og en dag henter jeg leiebil på YYC og startet roadtripping gjennom Canadian Rockies med kusina mi som kommer på besøk fra Norge. Mange fine fjellturer planlagt
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God eftan fra en hvit Embraer som opererer for de blå. Kort hopp over Nordsjøen til Amsterdam hvor en 787 som skal ta meg langt sør-østover venter. Oppgraderingen på 787'en gikk heldigvis i boks, så man flyr staselig over dammen.
Ny jobbperiode på trappene, final destination er Puerto Williams helt sør i Chile får se om man får noe skrivelyst etter denne reisen, tror jeg lovte løst å skrive en jobbreiserapport for en stund siden. Ha en finfin mandag folkens ![]() Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Dragsholm Slot. Dagen har vært tilbrakt som omreisende selger i København, Hillerød og til slutt Roskilde. Inn i butikker. Dra dings opp av kassen. Spille musikk og skape entusiasme. Så pakke dings ned igjen i kassen og lempe ut i bilen, der elefant og Storsmurf venter før vi kjører videre til neste offer.
![]() På slutten av hver dag skal vi ende opp på et sted med god mat og drikke. I dag ble det Dragsholm. Ha en super dag.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 02-06-2025 at 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Dragshows er aldri feil:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Her dømmer vi bare en type drag. Det er dragspel.
![]() Sent fra min SM-F741B via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 9 | 30-12-2019 17:16 |
Glad mandag! | EB | Flyforum | 20 | 30-01-2018 23:07 |
Glad mandag! :) | Concorde98 | Flyforum | 10 | 06-11-2017 14:51 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 16 | 31-01-2017 13:54 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 14-11-2016 21:06 |