![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Siste feriedag og i dag skal pc og mobil leveres tilbake - heldigvis har jeg allerede fått den nye mobilen som visst nok skal virke fra 10:00. Fredag byr som alltid på noe fra Sjømaten på Vinderen og i vinskapet skal det være et og annet alternativ. Bra fredag ønskes:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Rotterdam.
Faglig samling med hele selskapet fram til i ettermiddag. Deretter er det helg med festligheter to dager til ende - søndagen kan bli tung ![]() God fredag og snart helg!
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Hører det tidvis plasker ned utenfor soveromsvinduet. Et par innkjøp må gjøres før det er helg. Så smått begynne å se på hva som skal pakkes til avreise søndag for 3 uker Asiaferie. EBD status enda ikke akseptert av KLM så Elite Plus fordelene er ikke synlig i «My Trip», så setevalg må betales for og ekstra bagasje som jeg trenger er ikke tilgjengelig. Åpner de får å adde EBD i bookingen søndag kl 00:01 ?? Gjenstår å se. God helg FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Litt hjemmekontorering før vi stikker ned til Vestfold for en bisettelse litt uti svigerslekta. Så sendes kona på fest, mens jeg har lovet barna en tur til Karbonadekongen for noen kjøttpucker og fritert potet. Mulig jeg tar meg en tur innom den lokale fiskesjappa for litt Obos-hummer til i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Da er det siste dagen som "pensjonist" og det var virkelig deilig med tre og en halv måned fri for en gangs skyld.. En yrkesskade innen shipping er 100-200 mailer om dagen og utallige telefoner (dog morsomme). Den skal nytes på stranden med en kald øl, og så er det meldt rosevin i hagen hele helgen før første jobbdag starter på ei A319 mandag morgen.
Kone har bestilt småretter fra "Centra" i dag, så da blir det vel det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hotel Gabelshus. En siste løpetur på Bygdøy i nydelig sensommervær er unnagjort, så nå kan et nytt og spennende kapittel snart begynne. Majorstuen overleveres til leietakere straks, og så venter LH863, LH506 - og i morgen LA759. Ha en bra fredag!
Last edited by Ezeiza; 30-08-2024 at 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ingen hyggelig dag i går med Brann som forsvant med hode først ut av Conference league. På bakgrunn av spill og Branns totale mangel på å klare å skape noe som helst (bortsett fra to kostbare kjempetabber) er det bare å innrømme at dette var fullt fortjent.
Ellers begynner kjøkkenet på hybelen å ta form. En svoger hjelper oss med monteringen og dette kommer til å bli bra. Riktig god tur til Santiago. Det blir nok en spennende tid fremover.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra 10. etasje i Drammen. Litt lengre reisevei enn vanlig, etter at man svingte feil på sykkelen på vei til stasjonen og da var det jo likegreit å bare sykle hele veien inn når man først var i gang. Tar nok med meg sykkelen på toget hjem i ettermiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Man glemmer nesten at man har denne fine kroa bare 13.000 skritt nedi gata. Den Ringnesen der smakte vel nesten 10/10
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Ohhhhh fra Rallarveien. Det ble en sen kveld på Geilo i går med en veldig hyggelig dame fra Bergen. Og et par glass vin ble etterfulgt av et par drinker og Irish coffee… Au.
Så bakkene opp fra Geilo var ganske seeeiiige i formiddag. Nå er det kaffe, skive og sjokolade før det legges inn trinn to opp til Finse og Fagernut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Rondane - økt 1 av 2 med oppvask er gjennomført. Middagsoppvasken er dog verre siden de i motetning til frokost skal ha tre retter. Tallerkener og sånn går effektivt da jeg får plass til 18 om gangen har jeg funnet ut, mens gryter, serveringsfat osv tar laaang tid og så må de jo skrubbes før de settes i maskina. Man kan ikke få i pose og sekk med slike industrioppvaskmaskiner. Uansett sola skinner så får gå en tur før økt 2 starter. Ikke helt utenkelig at jeg tar en øl sånn i 23 draget i dag når man er ferdig med dette tullet. Men jeg tror nok jobben hadde vært morsommere med et par øl innabords. Men ja arbeidsregler og sånne ting... På søndag er det foreløpig 20 talls til middag så det er jo ingenting.
Last edited by Hypern; 30-08-2024 at 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra The Home office
Citrixen er sirup, og noen på en terminal sender pakker til feil sted. Sånt blir det stress av. Satser på å få logget av litt før, så jeg rekker en buss i retning Mazdasjappa på Jessheim, så jeg jeg få hentet de nye bremsene mine. Og resten av bilen, forsåvidt. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Her vil arbeidsdagen bestå i å ikke produsere noe som må følges opp eller få spørsmål eller reaksjoner på de neste to ukene. Blir jobb nok det, tenker jeg.
![]() Ellers må bikkjemat kokes og fryses så de får nok å spise mens de er på hotell. No rest for the wicked. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Knut vet nok det, men hadde han tatt fly hadde han gått glipp av møtet og drinkene med den hyggelige damen på Geilo.
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Der kom regnet igjen , det er jo guds lykke at vi får vann på plenen så slipper jeg å klippe den i dag og! Det er en grei dag i prosjektet her og straks er det helg. Litt seinere skal 2 mobile lifter hentes som skal brukes under lørdags jobbing og dugnad på Flymuseet. Ha en fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her ble Fanøturen kansellert i siste sekund. Både jeg og Storsmurfen har slitt med å helt bli friske fra Hong Kong forkjølelsen jeg fikk. Så det smarte valget var å bli hjemme og pleie helsa. Det suger jo så klart litt, for vi har jo begge gledet oss innmari.
På den positive siden sitter man plutselig og ser utover en langhelg vi "fikk gratis". Blank og fullstendig uten planer. Det er ikke så værst det heller. Litt penger sparer man også selv om ikke alt lar seg kansellere på 5 minutters varsel. Så alt i alt en riktig god fredag herfra. ![]() Like bra dag ønskes alle
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn fra Sandefjord! Det ble lite søvn i natt grunnet et bekken som ikke er som det skal. Ble litt komatilstander på jobb, men heldigvis ikke så mye styr. Nå er det helg og den skal nytes i ro og mak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Ensjø,
Her har man fått ryddet unna og fått avgårde litt gods til hhv Australia, USA, Peru og Brasil, og siden man har et tidesvindu på 2 timer fra Brasil våkner til at må være ferdig så blir det litt travelt. Men ser ut som det meste er på stell. Så nå får en bare håpe at terminalene får gjort jobben og alt godset finner sine fly. På tide å sette kursen mot bygda igjen og la helgen komme, S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Frifredag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-08-2024 15:47 |
FriFredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 13-10-2023 22:20 |
FriFredag | EB | Flyforum | 16 | 14-10-2022 21:00 |
Glad frifredag | EB | Flyforum | 15 | 04-12-2020 17:03 |