![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
…og fin første søndag i advent om du tyvstarter adventstiden slik jeg har gjort. Her er første lys tent og kaffe og kokosmakroner på bordet…
Ingen store planer for formiddagen før det blir middag på Kolbotn med opphavet i ettermiddag/kveld. Nyt novembersøndagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her klagde jeg skyte ned jetlaggen når jeg først våknet 05, og tvang meg tilbake i søvn. Minstemann og jeg skal avste di en barnebursdag etterpå, så da blir det vel kake. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Fornebu. Jobbet to timer og spist frokost allerede. Bør vel jogge en liten tur også er det to håndballkamper. Skiboksen bør vel også monteres.
Litt usikker på når det er klokt å fortelle kona at jeg antagelig må reise til svg i morgen kveld og bli borte to netter. Nespresso har forresten gode tilbud på nett. Jeg kjøpte 250 kapsler (original) og endte med en stkpris på ca 2,60kr. Var plutselig en ekstra rabatt som slo inn. Og dette er ikke et forsøk på å starte en kaffe-diskusjon. Last edited by Chriscross; 26-11-2023 at 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God vintermorgen fra Majorstuen. Kaffe i koppen før det blir en runde i Frognerparken. Greit med litt bevegelse i kroppen før turen går til OSL. Til YYZ via FRA med LH og AC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Dobbelrabatter er fine greier. Bestilte meg et par $200 Rockport-sko til halv pris, og med tilleggskupong kom de på $60. Så nå har jeg sko i lange tider.
Ellers er det grei søndag her i vestsørøst. Fått spist opp mesteparten av thangsgivingmaten og koblet over til det vanlige. Eldstesønn og frue er fortsatt her og han har kommet ned med influensa og er temmelig miserabel. Testet heldigvis negativ for covid. Nå er frokost overstått, pelsdotten skal i skauen og etterhvert blir det å blåse litt løv tenker jeg. Blir en stille søndag, da våre sosiale arrangementer er avlyst. Og selvfølgelig håpes det på 4-0 på Nadderud i dag …. Ingen grunn til å gjøre det mer spennende enn helt nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gmorgen fra Knaus.. Sen mimosa inntatt, familiesvømming, hockeykamp på Jordal med to arvinger og så hjem til pakking.
Julebordet ble en suksess i går og våknet med en av deltagerne. Går ikke helgene litt vel fort? Last edited by SudCaravelle; 26-11-2023 at 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God søndag fra Lillestrøm. Her blir det McDonald's til lunch og så vafler til middag. Kanskje en liten rusletur også. Ha en ekstra best søndag!
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
by Fnate; Men du er vel sånn ca på 3dje julekalenderen også?
![]() Oktober og november har blitt mye bedre enn fryktet… |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er ikke første søndag advendt i dag, men neste søndag. 4 søndag i advendt er altså i år på selveste julaften. Jeg trodde også før at 4 søndag i advendt ikke kunne havne på julaften, men det kan den altså.
Jaja god ettermiddag fra Oslo. Driver og klør meg litt i hodet rundt mobilen jeg mista torsdag kveld på tbanen. Den var liksom på Galleriet Oslo hele tiden (ja batteriet gikk ut i går kveld) etter den lille svippen opp til endestasjonen.Men verken Galleri Oslo, hittegodsen på National etc har fått den inn. Tror jeg prøver en siste gang i morgen med nevnte lokasjoner før jeg anser greia som tapt. Sporveien har ikke sin hittegods på Galleri Oslo og i følge kartet skulle den da være et eller annet sted i mellom Cafe Fiasco og inngangen til Galleri Oslo. En lokasjon som ikke gir mening, da det mellom Fiasco og Galleri Oslo er sånn ca få meter. Ja jeg har vært på leting der. Ja nei jeg veit da søren jeg. Posisjonen endret seg jo ikke. Irriterende å gjøre ting på gamlemåten men det har da gått disse få dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Men det ble det …. Puh! Snakk om å vente til siste sekund! Pluss 20 til!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var litt spennende på slutten der ja.... Sandefjord hadde 1 dobbelt bytte i overtiden, der spillerne brukte veldig lang tid av banen og straffen kom på 12sek over overtiden. Hele Sandefjord benken gikk amok i sinne. Pappa Ødegaard var ganske så forbanna på dommerne og skjelte ut fjerde dommer, noe som ga han gult kort. Vi som stod der, var litt forvirret, var kampen over, eller var den ikke, var målet godkjent eller ikke. Sandefjord supporterne oppførte seg eksemplarisk i alle fall. Men at Stabæk supporterne stormer med bluss er vi lite begeistret for. Neste søndag tar vi nok turen til Onkel blaa. Jeg har ikke lyst på noen tur til Haugesund, verken på hjul eller vinger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Spøker greit for Vålerenga neste år tross en seier på Hamar. Tror neppe Tromsø blir en enkel affære som jakter medalje. Jaja vi Oslofolk får glede oss over Kåffa. Jeg har nå aldri vært noen stor fan av Enga grunnet annen tilhørighet i Oslo-fotballen enn Enga (Skeid).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag | EB | Flyforum | 10 | 08-07-2018 21:11 |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 04-07-2016 11:48 |
Glad søndag | CK | Flyforum | 5 | 13-08-2006 18:49 |