![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for ny dag med møter og opplæring. Ble ikke Elden i går - men klokken 22:00 sitter vi klare ute på bra plasser for å overvære årets oppsetning. Ha en best onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. På tross av en rolig morgen og frokost, så er både minstemann og jeg klar lenge før barnehagen åpner. Fulle au pair plikter i kveld, så vurderer dra tidlig fra jobb for å rekke en løpetur før jeg må hente. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Kort og oppstykket arbeidsdag er kodeordet når man skal bli med junior i barnehagen. I kveld venter nok en runde på de vestfoldske bondeveier, forhåpentligvis i et litt roligere tempo enn mandagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hyblene i Bergen. Her er det fri dag og det skal lades opp til nattevakt.
Frokost er inntatt og nå nytes en kopp Nespresso. Deretter blir det fotmarsj, tenkte også en tur inn til by’n på kafé. Ha en flott onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra CPH. En god natts søvn på Clarion AirPort og en god frokost i gull-kantina. Nå er det straks ei litta CRJ-900 til Skotland. Har med et par flasker akevitt for å vise kollegaer at det er ikke bare myrvann som gjelder.
Last edited by SudCaravelle; 02-08-2023 at 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm. Her venter straks tannlegen. Hater tannlegen. Og så skal både knollen redigeres og så skal jeg på synstest.
Hater å ta vare på meg selv. Det er irriterende. Trenger mer kaffe. Ha det!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Scandic Fornebu,
Frokost og litt kontorering er utført allerede. Setter kursen sørvestover den Sørlandske hovedsti med resten av familien retning Tananger om litt. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen. Kona dro i går på hytta ved Sperillen, for å være sammen med sine foreldre en ukes tid. Dermed har jeg kåken for meg selv 2 dager. I morgen blir det en liten vestlandstur, så i morgen legger jeg meg på Stalheim hotell, før det blir en natt i Bergen og en Ulvik, men i dag skal det mekkes bil og ryddes. Jeg har allerede rukket en tur på Biltema for å kjøpe spray for lakkering av noen deler som skal på og første strøk på den ene siden er på. Det blir forhåpentlig en bra og produktiv dag. Akkurat nå følger jeg Fotball VM med Sverige-Argentina, mens jeg spiser frokost.
Ha en bra og produktiv dag, alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra F-loungen på Fra. Fin tur i 2. etg på 747-8. veldig god mat og hyggelig service. Fortsatt en lang reise hjem via cph. Mye fulle fly så kommer meg nok ikke hjem før 22.10 fra cph.
Straks på tide med en dusj her nå. Det blir ok kjenner jeg. Full utrykning utenfor her nå, satser på at det er øvelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God dag fra Kongsberg.
Her går nå dagene uten at det skjer så veldig mye. Formen er ok etter siste sykehusopphold. Jeg må gjennom en prosedyre/inngrep på Riksen nå ganske snart. Planen var å få gjort det denne uke, men nå blir det onsdag neste uke (melding kom i dag). Dette er en to-trinnsrakett, så jeg må inn 2 uker etter første inngrepet for å fullføre dette. Håper det blir vellykket og at formen generelt blir bedre. Jeg skal se om jeg kan få til en bitteliten tur til helgen, enten i form av en dagstur eller med en overnatting. Vi får se hva morgendagens prøver viser.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Et høylytt ‘voff’ indikerer at jeg må gjøre meg ferdig med frokosten og få på meg turskoene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Anbefaler en kikk i testforumet.
|
![]() |