![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Hjemmekontorering til jeg forflytter meg til OSL i ettermiddag og dasher til Røros. Morsomt å se Aftenposten for 50 år siden på denne dagen med en sak om Airbus på visningstur til Arlanda for å selge seg inn til SAS. Men her står det også at Sterling hadde sikret seg rettigheter til 3 fly…det var noe jeg aldri hadde hørt før. #gammelnoktilågledemegoverhistorie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik!
I dag kommer det en god dose møbler og seng til leiligheten, så det blir spennende! Dessuten noen som skal ta mål av vinduene, man må jo ha ett eller annet der også! I morgen kommer vaskemaskin og litt annet. Litt artig å innrede leiligheten og få ting på plass! Ha en fin en! PS Utsikten er ganske grei også, litt mot sjøen og litt mot Bøkelia og Bøkeskogen. ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Bil for tog i dag, og siden nok har startet sommerferien er E18 levlig selv uten aupair. Noen fra nabolaget kommer over på grilling i kveld, så ikke umulig det åpnes en flaske vin eller to. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret og gratulerer til Concorde98 - herregud for en herlig utsikt.
Blea ganske utagerende med DXB vennene på Sawan i går, og må si at den sjappa helt klart fremdeles ligger på topp 5 i hovedstaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra SAS loungen på OSL. Straks klart for første leg til CPH. Deretter går ferden videre til CDG. Blir fint å komme seg bort noen dager. Ungene er heldigvis så store nå at kona og meg kan dra på tur og la dem være alene hjemme.
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Heia fra SOG! Merkelig morsom innflyvning langs høyt over Sognefjorden og plutselig på en svær haug landet man, 510moh! Kan tenke meg det er mye issues her vintertid, kanskje ikke så mye pga. vind men snø/tåke(?). WF144 videre også, så sitter på 10D og blomstrer. WF76 deretter, slik at det blir all green og Dash BGO-SOG-OSL-TRD
![]() Arbeidsdag i Trondheim, og deretter kjøre og overnatting på Hotell Koselig, Kyrksæterøra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Ble Air Baltic over fra osl. Stas med gardin, men likte ikke setene selv med ledig midtsete. Tror det var sitteputen som var for kort. Tror drosjen forsøkte å svindle meg til tross for booking i app og Stavanger taxi, får gå over å se senere om jeg er belastet to ganger. Choice hadde oppgradert meg til Deluxe tidligere på dagen, men nedgradert meg igjen. Så mye for garantert oppgradering. Ser de skal samarbeid med Norwegian, så da ryker vel alle fordeler med Platinum uansett iløpet av vinteren når ting skal "forbedres".
Nok syting, samling i kveld med jobben og det tror jeg blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jøss! Den var ny. Er det noen som vet noe mer om Sterling og A300?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra Sandnes. Opp i morges for å levere bil på verksted og kjøre leiebil hjem. Rett i seng igjen og sov noen timer til. Ferie er digg! Blir visst Toyota Corolla noen dager fremover. Ikke det verste man kan kjøre det. Nada planer for dagen. Ha en fin en!
Last edited by Twin Otter; 27-06-2023 at 10:55. Reason: Meldte feil by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Frankrike. En 12-timers i køya gjorde seg. Nå skal vi og spise lunch før alt stenger.
Ha en ekstra best tirsdag.
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
https://www.key.aero/article/how-air...first-aircraft G’morgen. Ny arbeidsuke starter om noen timer. Men først skal valpen luftes. Ser ut til å bli en varm uke med temperaturer opp til 35 grader .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 28-03-2023 14:06 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 11-05-2022 00:14 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 14-05-2019 15:10 |