![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Åpner opp sommermåneden juni hjemme på Ris. Fin tur med WF fra Røros i går ettermiddag - godt å våkne opp hjemme etter en uke på reise. Nååpnes hjemmekontoret og skal se at dagen blir fylt opp med både fysiske og digitale møter. Glad onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret ved vannet her på San Juan Island, en lokal Deep Swell IPA er perfekt ved vannet - myser over til Canada, ved er rett øst for Oak Bay - Victoria BC. Jevn trafikk av Beaver på vei til Roche Harbor. Vi er meget heldige.
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Jet-lag fra hjemreisen i går gir tidlig opp i dag. Qatar leverte med Qsuite på begge flyene hvor suiten på 777 er bedre enn på 789. At det ble en kjedelig A320 med sas over fjellet nevnes diskret. Ringi og kvikklunsj reddet den turen. I dag: Elektrikker på besøk, en scooter skal på verksted, bilen skal fylles med boss og tømmes, eg skal klargjøres for Bodø. Post Nord må brenne i helvete og litt til. Blir en travel dag. FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Halvdag på kontoret før jeg skal opp til OSL og klappe på fly. Resultatet dukker vel opp i en podcast nær deg om ikke lenge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra Forus. Plutselig var det blitt sommer. Noe grått og kaldt utendørs fortsatt men det er visstnok ventet høyere temperaturer til pinsen? Venter storinnrykk til en konferanse i dag så det blir sikkert nok å gjøre. Får ta en kaffekopp til å begynne med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Stavanger sentrum, nærmere bestemt Hotell Victoria som var det eneste hotellet i urbane strøk som hadde ledig rom i natt. Alternativet var noe ute på et jorde med rullebane i nærheten ellår no
![]() Det er visst en sjakkturnering i byen denne uka, så kanskje det har noe å si. Eller kanskje konferansedeltakerne til Twin Ottern også har tatt inn på ett av byens hoteller. Rolig formiddag her med lunsj og et møte, før jeg durer tilbake til Arendal, pakker om og setter snuten mot Bodø i morgen. Gleder meg til å se dere andre charterturister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Jeg ankom i går kveld med et av Goahead sine 73 sett. Behagelig tur fra Kongsberg og nedover til Kristiansand. Dagen i dag ble startet med litt morgentrim. Dro ut i 7 tiden for en 5 km's gåtur. Ingenting er som en morgentrim. Nå er det snart oppstart av dagens konferanse her nede. Blir kjekt å treffe litt kollegaer igjen etter både korona og sykdom har satt en stopper for den slags. I ettermiddag/kveld blir det visst en båttur med middag i skjærgården så det blir nok kjekt. Last edited by SK384; 01-06-2022 at 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Au fra bortekontoret.. Det ble en ganske så heftig kveld på en "hemmelig" kinesisk restaurant gjemt på Oslo øst. En av gjestene hadde bodd mange år i Shanghai og introduserte sjappa. Det ble en matopplevelse jeg egentlig aldri har opplevd i Norge før - fantastisk, får håpe dette stedet får slippe unna noen år før det ødelegges.
Dragen skal på fest i kveld så da blie det hjemmelagede burgere med barna og en godfilm i spellern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God dag fra bussen til Bodø. Skal med WF615 til Bergen for et møte i morgen. Om det blir effektivt, så blir det retur med 618 i morgen kveld. Hvis ikke blir det 614 på fredag formiddag. Helg i Bodø blir det i hvert fall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra R10. Ble en både sen og fuktig jobbkveld i går, og det ble også heldige meg som fikk rydde opp før jeg dro hjem. Så i dag er jeg neppe førstemann på plass.
Samtidig som jeg er trøtt er det også helt utrolig deilig at 2 uker med events, restaurantmat og alkohol er over for en liten stund. Herlighet altså, dette er ikke for nybegynnere. ![]() Ha en strålende tirsdag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Kolsås. Freden har senket seg og man ligger god og mett på sofaen etter at man hadde den aldeles utmerkede idéen om vafler til lunch. Satser på fred og ro et par timer til mens Stranger Things spiller på fjernsynsapparetet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus II,
Nok en god dag i prosjektet , dagene går altfor fort unna. Trykket i bransjen er til å ta og føle på med dagens høye energipriser i olje og gass sektoren. Never a dull moment her hos oss. Et par korte møter gjenstår før dagen er over. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. ny arbeidsdag venter.
Ellers ikke noe spess som skjer. Stusse skjegget litt kanskje? Kona klager på at jeg er blitt litt vel buskete .. Får tenke på det over en kaffe til .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/...-naer-hver-uke Ting tyder på at det er flere arrangement med noe substans som arrangeres i disse dager. Så det henger nok sammen. Og det virker som det kommer til å holde seg travelt i byen til fellesferien. Og når den er over er det oljemesse og generelt nok å gjøre i bransjen til OJB & co. Hørte forresten om noen som hadde ventet i en time på drosje i Stavanger i dag så det er ikke bare bare. God tur til alle som skal nordover. Fikk det ikke til å klaffe med kalenderen selv om jeg gjerne kunne tenke meg å klappe på noen Dash'er. Last edited by Twin Otter; 01-06-2022 at 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny måned, ny dag - glad lørdag! | EB | Flyforum | 12 | 01-08-2020 13:59 |
En høstlig måned på OSL | Halvorsn | Bilder & foto | 16 | 28-10-2010 10:33 |
SVG Mai måned | sirpjalle | Bilder & foto | 12 | 06-06-2010 23:08 |
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor | LN-DAG | Bilder & foto | 0 | 18-02-2010 14:41 |
Passasjertallene for Mars måned | ENGM RAMP | Flyforum | 25 | 15-04-2009 10:36 |