![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2010
Location: Oslo
Posts: 183
|
![]()
Slår i hjel tid på Dulles, og så denne SAS A330 som står på fjernparkering rett ved tårnet. Det kan vel ikke være SK925 siden den ikke har landet enda. Så da lurer jeg på om noen vet hvorfor den står her? Kan ikke se regnr fra denne avstanden dessverre.
__________________
Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,368
|
![]()
Inn i går, ut i dag. Overskudd på fly, så da er det enkelte slike slinger for å spare crew.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2010
Location: Oslo
Posts: 183
|
![]()
Aha. Det gir mening. Jeg så akkurat at SK925 var en A321LR, og SK926 står oppført med A330, så da henger jeg med. Fin utsikt fra Polaris loungen, så da sitter man jo og følger med på flytrafikken
![]()
__________________
Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Det er A321-253NX (SE-DMO) som kommer nå til IAD nå. Så det er ikke den.
Men det ser ut som det er en A330-300 som skal SK926 IAD-CPH. Og det ser ut som det er litt forsinkelse på den. Så det er nok LN-RKM som du ser på nå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Du får si ifra når den flytter seg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2010
Location: Oslo
Posts: 183
|
![]()
Nå har hun fått selskap der ute.
[rotert bildene]
__________________
Andreas Last edited by LN-AND; 03-04-2022 at 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Det er stilig å se gammel og ny maskin sammen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2010
Location: Oslo
Posts: 183
|
![]()
Ny maskin sett fra gammel maskin
__________________
Andreas Last edited by LN-AND; 03-04-2022 at 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,368
|
![]() IAD bruker 'peoplemovers' fra 60-tallet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Ja, det stemmer jeg så de "peoplemovers" når jeg var på IAD i januar 2020.
Og jeg ble så fascinert av de, jeg studerte de opp og ned (folk lurte veldig på hva jeg drev på med). Jeg turte ikke å spørre de som kjørte den. Så de bruker de også til flyene. Hvordan får de koblet den til flyet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Her er noen bilder som jeg tok på IAD.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Her et et bilde til. Her ser du at de kjører.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
De er vel i bruk på YUL også enda?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Håper ikke du slutter å bruke disse på IAD. Jeg synes de er utrolig kule
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,170
|
![]()
Ja, der kan du se hvor forskjellige vi er. Jeg synes IAD er en fantastisk flyplass.
Mens jeg kan ikke fordra ORD, alltid forsinkelser der og hvis man må gå i mellom terminaler (etter security) må man gå i flere km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]() Quote:
![]() Tror neppe stemningen hadde blitt spesielt bra hvis samtlige internasjonale pasasjerer på OSL måtte busses fra gate til passkontroll... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
Location: Oslo
Posts: 2,115
|
![]() Quote:
Scooter01
__________________
There is no such thing as an ugly airplane. Some airpanes just happen to be misunderstood... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
Posts: 5,596
|
![]()
Unnskyld et kanskje dumt spørsmål fra en som ikke er så reisevant, men er disse «bussene» obligatorisk for samtlige utenriksfly på Dulles eller er det kun de flyene som står på fjernoppstillingsplass uten broforbindelse direkte til terminalen som benytter «bussen»?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CPH - IAD SAS A340-300 i C | robms | TripReports | 16 | 13-03-2013 22:07 |
SAS outsourcer i USA, alle ansatte på ORD og IAD sagt opp | Tommy777 | Flyforum | 58 | 04-09-2009 18:59 |
UA aapner IAD-DXB og IAD-SVO | Tommy777 | Flyforum | 0 | 08-05-2008 18:23 |
Fjernparkering på LAX | ENGM RAMP | Flyforum | 7 | 07-02-2007 20:56 |
Washington Dulles (IAD) til Beijing (PEK) | Dag Johnsen | Flyforum | 1 | 10-01-2007 01:34 |